اقدامات-جدی-برای-حل-مشکلات-مردم-از-اولویت-های-ماست

اقدام قاطع و گام به گام به منظور رسیدگی و حل مشکلات مردم از جمله اولویت های رئیس اجرائیه و دردستورکاراین نهاد قرار دارد.

به گزارش افغان نیوز :مجیب الرحمان رحیمی سخنگوی ریاست اجراییه در نشست خبری هفته‌وار خویش، حمله تروریستی بر مرکز رادیو تلویزیون ملی ولایت ننگرهار را جنایتکارانه عنوان نمود و محکوم کرد و از آن به عنوان تلاش‌های مذبوحانه و غیر انسانی برای خاموش ساختن صدای مردم افغانستان یاد نمود و تاکید کرد که تروریستان با چنین اقدام‌های غیر انسانی هرگز موفق نمی‌شوند.

وی سفر دکتور عبدالله عبدالله رییس اجراییه کشور به ولایت‌های بدخشان و هرات، در جریان این هفته را اقدامی جدی برای رسیدگی به مشکلات مردم و اعلام حمایت قاطع از نیروهای امنیتی عنوان نمود.

سخنگوی ریاست اجراییه در همین‌حال و ضمن قدردانی از حضور و تلاش رسانه‌های همگانی، تصمیم آنان برای پی‌گیری اقدامات عملی ریاست اجراییه برای حل مشکلات مردم افغانستان را گامی مثبت در راستای تعامل موثر میان رسانه‌ها و حکومت یاد نمود.

رحیمی در همین‌حال افزود، رییس اجراییه کشور بخشی از دستور کار شورای وزیران را برای حل مشکلات مردم به صورت مستقیم و با حضور نمایندگان آنان و مسوولان نهادهای مربوطه اختصاص داده است.

به گفتۀ سخنگوی ریاست اجراییه کشور، قرار است در دو هفته آینده و به دنبال رسیدگی به مشکلات مردم باغیس، چالش‌های مردم بدخشان و هرات در هفته‌های پیش‌رو با حضور داشت نمایندگان آنان و مسوولان وزارت‌ها و ادارات مربوطه مطرح و حل گردد.

قرار است این روند هم‌چنان تداوم یافته و به مشکلات سایر ولایات نیز رسیدگی صورت گرفته و حل گردد.

 

اقدامات جدی برای حل مشکلات مردم از اولویت های ماست

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد