بازداشت-قاچاقبر-و-دزد-مسلح-از-کابل-و-هرات

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که منسووبین پولیس ولایت‌های کابل و هرات ۸ تن را در پیوند به فروش مواد مخدر و دزدی‌های مسلحانه بازداشت کرده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز یک‌شنبه(6، میزان) منتشر شده، آمده است که منسووبین پولیس مبارزه بر ضد مواد مخدر در پی راه اندازی یک عملیات هدفمند، دو قاچاقبر مواد مخدر را از مربوطات ولسوالی شکردره ولایت کابل بازداشت نمودند.

اعلامیه افزوده است که از نزد قاچاقبران بازداشت شده، ۳۷ کیلوگرام چرس، یک‌عراده واسطه نقلیه و مقداری پول نقد بدست آمده است.

وزارت داخله در یک اعلامیه دیگر گفته است که منسوبان پولیس ملی قوماندانی امنیه ولایت هرات با اجرای چندین عملیات جداگانه کشفی، شش تن را به ارتکاب فروش مواد مخدر و دزدی‌های مسلحانه بازداشت کرده‌اند.

از جمله این افراد؛ چهار تن به ارتکاب فروش مواد مخدر و مشروبات الکولی از مربوطات حوزه‌های هفتم، هشتم و دهم و دو تن دیگر به ارتکاب دزدی‌های مسلحانه به ویژه چپاول اموال قیمتی مردم از مربوطات حوزه هشتم شهر هرات بازداشت شده‌اند.

در اعلامیه آمده است که از نزد افراد بازداشت شده، نزدیک به یک کیلوگرام مواد مخدر نوع "تریاک، چرس و شیشه" و مقداری مشروبات الکولی، یک قبضه تفنگچه و یکعراده موتر نیز بدست آمده است.

این درحالی است که روز گذشته، وزارت امور داخلۀ در یک اقدام کم‌پیشنه، ۴۶ مسوول امنیتی ولایت هرات را به دلیل "عملکرد ضعیف در تامین امنیت و آلوده بودن به فساد" از وظایف شان برکنار کرد.

بازداشت 2 قاچاقبر و 6 دزد مسلح از کابل و هرات

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد