سرقت-موترها-زیر-نام-ملل-متحد-در-کابل

منسووبین پولیس کابل در بیست و چهار ساعت گذشته، باندی را دستگیر کردند که زیر نام ملل متحد موتر های مردم را کرایه گرفته و فرار می‌دادند.

به گزارش افغان نیوز: امرالله صالح، معاون اول ریاست جمهوری،  امروز سه‌شنبه(27، عقرب) به سلسه "جلسه شش و نیم صبح" در فسبوک رسمی‌اش نوشته است که پولیس شجاع کابل در بیست و چهار ساعت گذشته توانسته است  یک باند کلا بردار را که طلای ساختگی می فروختند و  باند دومی که زیر نام ملل متحد موتر های مردم را کرایه گرفته و فرار می‌دادند، دستگیر نماید.

آقای صالح همچنان می‌گوید: نیرو های امنیتی افغانستان سه تن را که در ترور مدیر امنیت ملی نجراب در منطقه قره باغ دست داشتند، گرفتار نموده اند و اعترافات شان را فردا با ملت شریک خواهیم ساخت.

وی افزوده است که در بیست و چهار ساعت گذشته، هشتاد و شش درصد مردم از کارکرد تیم شش و نیم صبح برای تطبیق میثاق امنیتی ابراز حمایت نموده اند. بیست درصد پیشنهادات مشخص و اطلاعات ارایه کرده اند که به هریک رسیده گی  می‌شود. تنها دو درصد از روش ابو لهب و ابو جهل پیروی کرده و غیر از دشنام و رکیک گویی حرفی ندارند.

این درحالی است که نزدیک به یک ماه پیش؛ پس از افزایش ناامنی‌ها در کابل، رئیس جمهور غنی مسئولیت تامین امنیت پایتخت را به طور موقت به معاون اول خود سپرد.

آقای صالح پس از آن همه روزه با تیمی متشکل از ادارات مختلف، ساعت شش و نیم صبح جلسه دارد و نتایج آن را با مردم شریک می‌سازد.

سرقت موترها زیر نام ملل متحد در کابل

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد