وزارت-داخله-به-مسوولین-حوزه-های-شهر-کابل-هشدار-داد

معین ارشد امور امنیتی وزارت داخله به مسوولین حوزه های شهر کابل هشدار داد که هرگونه کوتاهی در راستای تامین امنیت شهروندان، برخورد جدی به‌دنبال خواهد داشت.

به گزارش افغان نیوز: سترپاسوال عبدالصبور قانع، معین ارشد امورامنیتی وزارت داخله بعد از ظهر دیروز یک‌شنبه(13، میزان) در نشستی که با رهبری قوماندانی امنیه ولایت کابل، آمرین و مدیران مبارزه با جرایم جنایی حوزه های این شهر در مقر این وزارت داشت، روی تلاش های بیشتر آنان در راستای تامین امنیت و مبارزه با جرایم تاکید کرد.

آقای قانع کارکرد اخیر پولیس کابل را نسبت به گذشته بهتر توصیف کرد و اما گفت که این تلاش ها بسنده نبوده و توقع میرود که مسوولین بگونه جدی در امر تامین امنیت و مبارزه با جرایم در شهر کابل فعالیت شان را افزایش دهند.

وی به مسوولین حوزه های شهر کابل هشدار داد که هرگونه کوتاهی و سهل انگاری در راستای تامین امنیت شهروندان، به رهبری وزارت امورداخله قابل تحمل نبوده و با كساني كه در اين زمينه كوتاهي كنند، برخورد جدی و قانونی صورت خواهد گرفت.

این درحالی است که روز گذشته، نیروهای قوت‌های مشترک از یک حمله انفجاری بر مراسم روز معلم در حوزه نهم امنیتی شهر کابل جلوگیری کردند.

در همین حال، افراد مسلح سوار بر موترسایکل، دو تن از کارمندان دولتی را روز گذشته در مربوطات حوزه شانزدهم کابل ترور کردند.

وزارت داخله به مسوولین حوزه های شهر کابل هشدار داد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد