تغییر-رژیم-کاری-در-ادارات-دولتی-و-سازمان-های-خصوصی

جلسه اختصاصی به ریاست محمدسرور دانش، معاون دوم رئیس جمهور، تغییر رژیم کاری در ادارات دولتی و سازمان های غیر دولتی را تائید کرد.

به گزارش افغان نیوز: دفتر مطبوعاتی معاونت دوم ریاست جمهوری دیروز (شنبه ۱۰ جوزا) با نشر اعلامیه‌ی گفت که رژیم کار در ادارات دولتی و سازمان های غیر دولتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، از ۷:۰۰ صبح تا ۱:۰۰ بعد از ظهر در دو نوبت روزهای طاق و جفت تغییر کرده است.

این طرح که از سوی وزارت کار و امور اجتماعی تهیه‌ شده، برای مدت زمان شیوع ویروس کرونا و مبارزه برای جلوگیری از این ویروس می باشد که در یک جلسه‌ی اختصاصی به ریاست محمدسرور دانش معاون دوم رئیس جمهور تائید شد.

بر اساس آن، کارکنان ردیف الف و ب به خاطر ماهیت کاری و صلاحیت های اجرائیوی شان باید هر روز سر کار حاضر شوند.

در این جلسه فیصله شده است که ادارات مالی و بانکی و صرافی ها از این رژیم کاری مستثنی هستند. در جلسه، در خصوص چگونگی آمادگی ها برای آغاز درس ها و نیز برگزاری امتحانات کانکور گفته شد که این موضوع را نمایندگان وزارت تحصیلات عالی، وزارت معارف، وزارت کار و امور اجتماعی و دیگر نهادهای مرتبط به ریاست وزارت صحت عامه در یک کمیته مشترک مورد بررسی قرار دهند.

در این جلسه همچنان فیصله شده است با رعایت معیار های بین المللی در خصوص دستورالعمل های صحی، دولت افغانستان نیز با از سرگیری پروازهای بین المللی میان کشور ها، پرواز های خارجی خود را آغاز نماید.

تغییر رژیم کاری در ادارات دولتی و سازمان های خصوصی

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد