جوانان-به-جای-انتقاد؛-خود-باید-عامل-تغییر-شوند

شمار زیادی از جوانان گردهم آمده و برای توانمندسازی و اصلاح تغییر در کشور تصمیم اتخاذ کنند این جوانان از ۳۴ ولایت کشور جمع شده و تلاش دارند تا خود عامل تحولات نیک در جامعه باشند.

به گزارش خبرگزاری افغان نیوز: سیف الله حکیمی رئیس موسسه تعلیمی افغانستان سبز امروز چهارشنبه(14 سرطان) در کنفرانس بین المللی شبه سازی سازمان ملل متحد گفت: نسل جوان افغانستان به جای ملامت کردن سران حکومت تلاش کنند تا خود شان عامل تغییرات مثبت در کشور باشند.

آقای حکیمی تصریح می کند یکی از اهداف بنیادی این برنامه نیز در همین راستای تحرک و سهم گیری جوانان به خصوص بانوان در امر حکومت داری و سیاست ها بزرگ کشوری است که با ارایه پیشنهادها و نظریات می توانند کشور را از بحران های کنونی نجات دهند.

رئس موسسه تعلیمی افغانستان سبز اظهار داشت جوانان می توانند در زمینه های مختلف سیاست سهیم شده و برنامه های را که با توجه به مشکلات جوانان از جامعه تهیه نموده را برای تطبیق به حکومت تقدیم نمایند.

او همچنان خاطر نشان می سازد این جوانان با تحقیق روی تکنالوژی روز برای محصلان و جوانانی که دسترسی بیشتری به آن دارند را زمینه ساده سازی را فراهم می کنند تا مشکلات این جوانان تا حدی حل گردد.

سیف الله حکیمی افزود که بیشتر جوانانی که با انترنیت و تکنالوژی روز سر و کار دارند نحوه استفاده و یا هم استفاده  بعضی سیستم ها برایشان مشکل می باشد به همین جهت ما تلاش داریم تا این جوانان را با سیستم آشنا سازیم

جوانان به جای انتقاد؛ خود باید عامل تغییر شوند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد