دوسیه‌های-تروریست-به-امنیت-ملی-سپرده-شد

معاون اول ریاست جمهوری می‌گوید که یک دوسیه منظم حاوی هشتاد و هشت نفر از اعضای هسته های خوابیده تروریستان در کابل به ریاست امنیت ملی کابل تحویل داده شد.

به گزارش افغان نیوز: امرالله صالح، معاون اول ریاست جمهوری، امروز چهار‌شنبه(5، قوس) به سلسه نشست "شش نیم صبح" در صفحه رسمی فسبوک اش نوشته است که برای بار اول پس از آنکه توانستیم جرایم غیر تروریستی را به حد قابل ملاحظه مهار نماییم، از مردم بصورت منظم و مدیریت شده خواستیم برداشت و معلومات شان را از شبکه های تروریستی با ما شریک سازند.

صالح می‌گوید که یک دوسیه منظم حاوی هشتاد و هشت نفر از اعضای هسته های خوابیده تروریستان در کابل را به ریاست امنیت ملی کابل تحویل داده است.

وی افزوده است که این فهرست نیاز به انکشاف دارد تا قابل اقدام گردد. بنابراین، از تمام مردم شریف کابل که در تهیه این دوسیه با ارزش با ما همکاری کردند؛ سپاس می نماییم.

آقای صالح گفت: ریاست امنیت ملی و پولیس کابل سر از امروز در موتر های خاص در نقاط مختلف کابل وسایط مشکوک را تلاشی خواهند نمود و این ابتکار بخاطر تقویت پوسته های ثابت است.

به گفته وی؛ گزمه های سیار با استفاده از موتر های تحت پوشش صورت خواهد گرفت و تمام اسناد لازمه بخاطر اینکه سو تفاهم ایجاد نگردد، ترتیب داده شده است.

صالح اظهار داشت: قوماندانی امنیه کابل و ریاست امنیت ملی کابل در نتیجه هماهنگی حضوری و رخ دررخ مطمین هستند که این ابتکار میتواند تا حد زیاد در تردد تروریستان و مجرمین اخلال ایجاد نمایند. بنابراین، اگر با چنین گزمه ای برابر شدید همکاری کنید.

معاون نخست ریاست جمهوری همچنان گفته است که در بیست وچهار ساعت گذشته ۹ نفر از تروریستان طالب و طالبان داعشی در اثر انجام ۲۴ عملیات مشترک در سراسر کابل دستگیر گردیده اند. در جلسه امروز مرور اجمالی بر سوابق و فعالیت های جنایت کارانه هریک صورت گرفت.

همچنان پولیس پر افتخار کابل نیز چهار عملیات موفق در دستگیر دزدان – چپاولگران و باج گیران داشتند که جزییات را بخش مطبوعات با شما شریک خواهند ساخت.

آقای صالح در پیوند به حمله تروریستی بر ولایت بامیان می‌گوید: همه ای جنایت کارانی که این حملات را انجام میدهند روزی در برابر ملت  افغانستان شرمسار و روی سیاه هویدا  خواهند گردید.

ارگ ریاست جمهوری در پیوند به حملۀ تروریستی در ولایت بامیان اعلام نموده که طالبان و سایر گروه های تروریستی در این اواخر با تشدید خشونت در نقاط مختلف کشور، افراد ملکی را هدف قرار میدهند.

دوسیه‌های 88 تروریست به امنیت ملی سپرده شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد