مرتضوی-شیعه-هراسی-ممنوع-

مشاور ارشد رییس جمهور غنی در امور فرهنگی در واکنش به اظهارات امرالله صالح می‌گوید که دامن زدن به شیعه هراسی و اطلاع رسانی غیر مسلکی نباید به جنگ روانی دشمن کمک کند.

به گزارش افغان نیوز: شاه حسین مرتضوی، مشاور ارشد رییس جمهور غنی در امور فرهنگی، امروز شنبه(22، قوس) در صفحه رسمی فسبوک اش نوشته است که داعش و طالبان دشمن بشریت و افغانستان هستند. 
وی خطاب به صالح افزوده است که ما نباید در اطلاع رسانی خود به شیعه هراسی دامن بزنیم. 
مرتضوی تصریح نموده که نوع و شیوه اطلاع رسانی ما باید مسلکی شود تا به جنگ روانی دشمن کمک نکند.

امرالله صالح، معاون اول ریاست جمهوری  به سلسله نشست‌های"شش‌نیم صبح" در صفحه رسمی فسبوک اش نوشته است که طالبان داعشی در یک پیام کتبی به ما هشدار داده اند که اگر کسی از زندانیان شان اعدام شد کابل را به مسلخ شعیه تبدیل خواهند کرد و در عین زمان گفته اند که افراد اختطاف شده را سرخواهند برید. 
وی می‌گوید: من به ریاست امنیت ملی کابل هدایت دادم که تمام طالبان داعشی که در چنگال قانون هستند به شبکه های خود پیام بدهند که دولت همه شجره ای آنها را می شناسد. این که تا اکنون مهار نشده اند بحث علیحده است که رابطه مستقیم به قابلیت ها و توانایی ما دارد. 
صالح گفت: طالبان داعشی بدانند که هیچ تهدید مانع اینکه ما چهره این آدم کشان را همه روزه به ملت خود معرفی کنیم٫ نخواهد شد.  
معاون اول ریاست جمهوری یک بار دیگر از قوه قضاییه کشور خواهش نموده که این خونخوار ها را محاکمه علنی نمایند و محکمه کسانیکه قبلا دستگیر شده بودند، تسریع گردد. زیرا این مبارزه با پنهان کاری نتیجه مطلوب  نمیدهد.  
این درحالی است که نمایندگان بلندپایۀ طالبان در هفتمین دور گفت‌وگوهای Track ۲ که از سوی جامعۀ قلب آسیا به همکاری مرکز مطالعات مناقشه و بشری دوحه و مرکز همکاری‌های دانشگاه نیویارک برگزار شده بود، بر رفع تحریم‌ها و رهایی زندانیان شان تاکید ورزیدند.

مرتضوی: شیعه هراسی ممنوع!

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد