عملیات-نوید-بخش؛-عضو-گروه-کاروان-عبیده-دستگیر-شدند

ریاست امنیت ملی، مطیع الله عضو گروه کاروان عبیده مربوط شبکه حقانی را که امرالله صالح از آن به‌عنوان یک عملیات نوید بخش یاد می‌کند، دستگیر نموده است.

به گزارش افغان نیوز: امرالله صالح، معاون اول ریاست جمهوری، امروز شنبه(15، قوس) به سلسه نشست‌های "شش نیم صبح" در صفحه رسمی فسبوک اش نوشته است که ریاست امنیت ملی کابل مطیع الله عضو گروه کاروان عبیده مربوط شبکه حقانی را دستگیر نمود.

وی افزوده است که این شخص با هفت نفر از افرادش یکجا در یک کمین در شهر کابل دستگیر شدند. تصاویر موصوف در شهر کابل قبلا نشر شده بود و مردم شریف حضور او را تثبیت کرده و امنیت ملی را در جریان گذاشتند.

آقای صالح می‌گوید: کسانیکه این اطلاع را در اختیار ریاست امنیت ملی کابل قرار داده بودند مورد نوازش مادی و معنوی قرار خواهند گرفت.

معاون نخست ریاست جمهوری تصریح نمود که برای ریاست امنیت ملی کابل مبارک باد می‌گوییم و برای شهریان کابل این عملیات را یک نوید خوش تلقی می نماییم.

این درحالی است که هفته گذشته، نیروهای ویژه‌ امنیت ملی در کابل، سردسته‌ی ترورهای هدفمند گروه طالبان را که به ترور سارنوالان، کارمندان دولتی، افسران ارتش و غیرنظامیان موظف شده بود، بازداشت کردند.

عملیات نوید بخش؛ 7 عضو گروه کاروان عبیده دستگیر شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد