رئیس-اجرائیه-عضو-حمایتی-بانک-خون-امام-حسین-ع-گردید

رییس اجراییه کشور، در دیدار با شماری از بزرگان ولایت هرات عضویت افتخاری دفتر حمایتی بانگ خون امام حسین سیدالشهدا را پذیرفت.

به گزارش آژانس افغان خبر: داکتر عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه کشور با شماری از بزرگان و متنفذین ولایت هرات در قصر سپیدار دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار آقای عبدالله ضمن قدردانی از حمایت مردم هرات اظهار داشت که روابط  متقابل با مردم هرات را با نیکی و احترام پاسخ میدهد.

رییس اجراییه همچنان در سخنان خود تعهد نمود تا اقدامات قانونی و عاجل را جهت رفع مشکلات امنیتی آن ولایت روی دست گرفته و به خواسته های شان پاسخ مثبت دهد.

همچنان آقای عبدالله عبدالله عضو دفتر حمایتی بانک خون امام حسین علیه السلام گردید.

نمایندگان هرات ضمن اشاره به برخی از نابسامانی ها ، از جمله ناامنی را از مهمترین چالش فرا راه مردم هرات عنوان نمودند و خواستار حل مشکلات شان از سوی حکومت گردیدند.
متنفذین هرات در ادامه صحبت های شان از موضع رییس اجراییه مبنی بر تسریع روند تطبیق توافق نامه سیاسی حکومت وحدت ملی اعلام حمایت نمودند. آنها خاطر نشان کردند  که عملی شدن توافق نامه سیاسی از خواسته های اساسی مردم افغانستان میباشد.

این بزرگان هرات همچنان خواستار رسیدگی به قضیه ترورحجت السلام شیخ عزیز الله نجفی عضو پیشین شورای ولایتی هرات و عضو شورای اخوت اسلامی هرات و خواهان رسیدگی به قضیه ترور حجت السلام محمد یونس علومی یکی از امامان جماعت در مساجد شهر هرات گردیدند.

رئیس اجرائیه عضو حمایتی بانک خون امام حسین (ع) گردید

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد