مشکلات-صنعتکاران-با-مدیریت-پارک‌های-صنعتی-حل-میشود

عبدالله حبیب زی سرپرست اداره شهرداری کابل می‌گوید: مشکلات تاجران زمانی حل میگردد که پارک‌های صنعتی به شکل درست مدیریت شده و پارک های جدید نیز ایجاد گردد.

به گزارش خبرگزاری افغان نیوز، عبدالله حبیب زی سرپرست اداره شهرداری کابل روزگذشته (سه شنبه 23 جوزا) در برنامه که از سوی مجمع صنعتکاران کابل، در پارک های صنعتی در این ولایت در رابطه به «چالش‌ها و مشکلات موجود در برابر صنعتکاران» گرفته شده بود گفت: اداره شهرداری برای عرضه خدمات بهتر پارک های صنعتی ایجاد می‌کند.

آقای حبیب زی گفت: در حال حاضر خدمات شهرداری در پارک‌های صنعتی درست عرضه نمیشود و اداره شهرداری تلاش میکند که با مدیریت بهتر عرضه خدمات را نیز افزایش دهد تا به مشکلات صنعتکاران رسیده گی شود.

شهردار کابل افزود:، پارک‌های صنعتی با مشکلات از قبیل نبود جاده های معیاری، فضای سبز و انبار شدن زباله ها مواجه است. او گفت: پس از این اداره شهرداری اقلام مصرفی خود را از تولیداتی که در پارک های صنعتی فراهم میشوند، تهیه می‌کند.

 شهردار کابل بیان داشت: سالانه مصارف تدارکاتى شهرداری کابل  به ١٤٠ ميليون دالر مى‌رسد و سالانه که پس از اين در قراردادهای شهرداری این اولویت به تولیدات داخلی داده میشود.

حبیب زی گفت: «ما تصمیم گرفتیم که تمام جاده های پارک صنعتی را تا ختم سال آینده به طور اساسی بازسازی کنیم، ساحات سبز و پارک تفریحی برای شان ایجاد کنیم و همچنان سایر تاسیسات عام المنفعه که یکی از نیازهای پارک صنعتی است، بسازم".

او افزود: شهرداری کابل خدمات ویژه را برای پارک های صنعتی جهت تنظیف، انتقال فاضلاب، سرسبزی، جمع آوری عواید و هماهنگی جهت اعطای مجوز ساختمانی همکاری میکند.

نصیر احمد انصاف رییس مجمع صنعتکاران کابل، در این نشست گفت با آن که مشکلات زیادی فرا راه صنایع داخلی موجود می‌باشد، اما صنعتکاران در تطبیق برنامه های شهرداری کابل همکار خواهند بود.

موصوف افزود که عمده ترین چالش فرا راه پارک صنعتی کابل در ساحه اول نبود سرک اسفالتی، نبود کانالیزاسیون، انبارشدن زباله ها، مشکل تعرفه ها و تکس های شاروالی میباشد که از حدود ٣٠ تا ٤٠ سال تصفیه نگردیده است.

وی ابراز امیدواری کرد که با حضور شهرداری کابل در پارک های صنعتی، به مشکلات موجود نقطه پایان گذاشته شود.

مشکلات صنعتکاران با مدیریت پارک‌های صنعتی حل میشود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد