مهاجران-افغانستانی-به-وعده-های-حکومت-وحدت-ملی-بی-اعتماد-هستند

مهاجران افغانستانی در پاکستان، در بازگشت شان به افغانستان بخاطر عدم توجه حکومت وحدت ملی ابراز نارضایتی می کنند.

به گزارش افغان نیوز: ریاست اجرایی می گوید که حکومت وحدت ملی  در نشستی که با نمایندگان مهاجران افغانستانی در پاکستان داشته، مشکلات مهاجران را در نظر گرفته و به زود ترین فرصت به این مشکلات رسیدگی خواهد کرد.

یکی از نمایندگان مهاجران افغانستانی در پاکستان که به کابل آمده بود گفته است که هرچند حکومت افغانستان وعده های همکاری زیاد داده اما این وعده ها از طرف مهاجران پذیرفتنی نیست بلکه یک درغ و فریب پنداشته می شود.

وی افزود: از جمله نمونه های این وعده های دروغین را می شود از وعده های حکومت وحدت ملی در مناسبت توزیع زمین و کمک های پول نقد به مهاجران می توان نام برد که تا هنوز از عملی کردن این وعده ها خبری نیست.

مهاجرانی که سال گذشته وارد افغانستان شدند هیج گونه مشکلات شان از جانب حکومت در نظر گرفته نشده بود، آنها با سختی های مرگبار دست و پنجه نرم می کردند و حتی تعداد شان مجبور شدند که دوباره به پاکستان برگردند.

یک تن دیگری از نمایندگان مهاجران افغانستانی در پاکستان بنام جمعه خان می گوید، افغانستان در وضعیت خراب سیاسی و امنیتی به سر می برد، هیج گونه امیدواری وجود ندارد که به مهاجران عودت کننده همکار صورت بگیرد.

نمایندگان مهاجران توزیع زمین از سوی حکومت را برای مهاجران رد نموده اما جاوید فیصل، معاون سخنگوی ریاست اجرایی می گوید توزیع زمین در کابل و ننگرهار برای مهاجران صورت گرفته است.

مهاجران افغانستانی به وعده های حکومت وحدت ملی بی اعتماد هستند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد