واکنش-وزارت-داخله-به-حملات-راکتی-در-کابل

وزارت امور داخله کشور در پیوند به حملات راکتی امروز در کابل اعلام نموده که دشمنان میدان جنگ را باخته‌اند و اکنون با تغییر رویکرد، روی اهداف نرم متمرکز شدند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز شنبه(22، قوس)  منتشر شده، ٱمده است که تلاش دشمنان مردم افغانستان در ماه‌های اخیر با تشدید خشونت‌ها و به خیال سقوط برخی ولسوالی‌ها به ناکامی مواجه شد. آنان میدان جنگ را باخته‌اند و با تغییر رویکرد، روی اهداف نرم متمرکز شدند.

وزارت داخله اطمینان داده که نیروهای قهرمان امنیتی و دفاعی کشور هر عمل وحشیانه تروریستان را پاسخ می‌دهند.
اعلامیه افزوده که در پیوند به حملات نرم دشمن بالای مردم، اخیراً نیروهای قهرمان امنیتی چندین گروه خورد و بزرگ تروریستی را که در سازماندهی و انجام حملات تروریستی در کابل نقش داشتند، بازداشت کرده‌اند.
همنچنان به شهروندان کابل اطمینان داده که رویداد تروریستی امروز با جدیت تمام زیر بررسی قرار دارد و عاملان این جنایت بازداشت و به کیفر خواهند رسید.

در پیوند به همین خشونت‌ها، صبح امروز شنبه، تروریستان با استفاده از یک موتر نوع "سراچه" ده فیر مرمی راکت را از ساحه لب جر، مربوطات حوزه چهارم بر بخش‌های شهر کابل پرتاب نمودند که این راکت‌ها بر ساحات مسکونی هواشناسی و زن‌آباد مربوطات حوزه نهم و منطقه خواجه‌رواش مربوط حوزه پانزدهم اصابت نموده‌اند.
وزارت داخله تایید می‌کند که در نتیجه اصابت این راکت‌ها، یکتن از هموطنان ملکی ما شهید و دو تن زخمی شده‌اند.
این درحالی است که طالبان داعشی در یک پیام کتبی به جلسه شش‌نیم صبح هشدار داده اند که اگر کسی از زندانیان شان اعدام شود، کابل را به مسلخ شعیه تبدیل نموده و افراد اختطاف شده را سرخواهند برید.

واکنش وزارت داخله به حملات راکتی در کابل

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد