صالح-فعالین-حزب-تحریر-با-تروریستان-همکاری-دارند

معاون اول ریاست جمهوری می‌گوید که حزب تحریر در افغانستان یک جریان غیر رسمی بوده و شماری از فعالین این حزب تبانی نزدیک فکری با گروه های تروریستی دارند.

به گزارش افغان نیوز: امرالله صالح، معاون اول ریاست جمهوری، امروز یک‌شنبه(۱۰، حوت) در صفحه فسبوک‌اش نوشته است که حزب تحریر در افغانستان ثبت وزارت عدلیه نبوده و پس از این حق تجمع و تبلیغ را تا زمانیکه راجستر نشده است، ندارد. 

وی تاکید نموده که دولت افغانستان حزب تحریر را به رسمیت نمی‌شناسد و تا زمانیکه این معضله‌ی حقوقی حل نگردد، هرنوع فعالیت از نام و نشانی این شکبه مجهول  غیر قانونی خواهد بود.  

در عین حال، آقای صالح مدعی است که شماری از فعالین این حزب تبانی نزدیک فکری با گروه های تروریستی دارند. قرار است در آینده نزدیک پالیسی چگونگی برخورد حقوقی و قانونی با فعالین این جریان را به بحث بگیریم.  

صالح می‌‌گوید: یک بار دیگر به کسانیکه خود را متعلق  حزب التحریر میدانند رسانیده میشود که دست از تبلیغ ضد نظام و فعالیت بردارند.

این درحالی است که سال گذشته، روزنامه چاپ کابل با ابراز نگرانی از سکوت دولت و فعالیت «حزب التحریر» نوشته بود که این حزب از مسیر شعارهای ساده و اغوا کننده برای برپایی «خلافت اسلامی» برای جذب افراد تلاش می‌کند و دانشگاه‌ها را هدف قرار داده است.

صالح: فعالین "حزب تحریر" با تروریستان همکاری دارند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد