صالح-به-تحلیلگران-دسیسه-علیه-دولت-پیگیری-می‌شود

معاون اول ریاست جمهوری می گوید که حلقه هایی در داخل نظام علیه جلسات شش و نیم صبح، دسیسه می ریزند. همچنان شماری تحلیل گران بدون کدام سند، دولت را متهم به قتل می کنند. بنابراین، از اقدامات قانونی خود درین باره شما را در جریان قرار خواهیم داد.

به گزارش افغان نیوز: امرالله صالح، معاون اول ریاست جمهوری امروز سه شنبه(۲۵، قوس) به سلسله نشست های"شش نیم صبح" در صفحه رسمی فسبوک اش نوشته است؛ برای ما گزارش رسیده است که حلقه هایی در داخل نظام علیه جلسات شش و نیم صبح / میثاق امنیتی دسیسه می ریزند. 
وی افزوده است که هرچند دسیسه سازی یک امر طبیعی است؛ اما پاک سازی نظام با روش از زمین به بالا و با استراتیژی مدون شده از بالا انجام خواهد یافت. زیرا حسادت، کار شکنی، تبلیغات زهری و مسایل دیگر در تمام ادوار تاریخ بوده و ما مستثنا نیستیم. 

صالح همچنان می گوید که در بیست و چهار ساعت گذشته، حمایت و رضایت ازجلسات شش ونیم صبح /میثاق امنیتی هفتاد و پنج درصد بوده است. شش درصد مخالفت با کل استراتیژی نشان داده اند. هژده درصد انتقاد، تبصره و پیشنهادات اصلاحی داشته اند و یک فیصد دشنام فرستاده و رکیک گفته اند. 
معاون اول ریاست جمهوری می گوید؛ قرار بود که فهرست رکیک گویان را به نشر برسانیم تا مردم بدانند ازکجا آب میخورند. اما بعضی از آنها تماس گرفته و ابراز ندامت کرده اند. به همین خاطر اعلامیه معطل شد تا بتوانیم فهرست تازه را ترتیب نماییم. در توبه همیشه باز است.

به قول صالح: شمار زیادی  گفته اند که کارشناسان، کار پوهان و تحلیل گران سیاسی هر از گاهی بی باک، بی سند و حسب عادت دولت را متهم به قتل و دسیسه سازی می کنند. اما دولت در باره این به اصطلاح کارشناسان خموش است. چرا ؟ 
آقای صالح پاسخ داده که مسله را از ستره محکمه پرسیده و در پرتو تفسیر آنها ازین نوع اتهام زدن ها و وسیله شدن به دشمن درین باره تصمیم خواهیم گرفت. زیرا شماری عادت به این دارند که به بخاطر دستیابی به شهرت، لحظه ای هرچه که دل شان خواست بر ضد دولت بگویند. بنابراین، از اقدامات قانونی خود درین باره شما را در جریان قرار خواهیم داد. دولت خادم ملت وحراست کننده عزت هر فرد است. آنهایی که اتهام بی سند و بی ثبوت می بندند باید اول از وجدان خود سوال نمایند. 
وی همچنان گفت: بعضی از نشرات داخلی گفته اند که جلسات شش ونیم داستان سرایی میکند و اذهان را به طرف دیگر می برد. این حرف خیلی دقیق است. بلی ما داستان سرایی میکنیم. زیرا ما به داستان خود ما باور داریم و به دهل دشمن خود نمی رقصیم و روایت او را تکرار نمی کنیم. ما هر صبح روایتی برای زنده گی داریم و دشمن روایتی برای مرگ. 
اگر قرار باشد هر روز آجندای ما را دشمن تعیین کند، زنده گی چه خواهد شد. هدف دشمن همین است که جامعه قصه ای به غیر از شنیدن قصه ای او نداشته باشد و ما نباید اجازه دهیم استراتیژی تبلیغاتی و پروپاگند دشمن کامیاب گردد. پس روایت ما همین است که ما هرروز آنرا تکرار میکنیم؛ زیرا تنها دولت قوی میتواند از عزت، جان و مال هر فرد حراست نماید.

این درحالی است که شارژدافیر سفارت امریکا در کابل از حکومت افغانستان خواسته است که تعهداتش را در قبال مبارزه با فساد و پاسخگویی تقویت کند.

صالح به تحلیلگران: دسیسه علیه دولت پیگیری می‌شود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد