پیام-تسلیت-و-غم-شریکی-شورای-سرتاسری-علمای-افغانستان

شورای سرتاسری علما پیام تسلیت خود را به خانواده های شهدای حمله انتحاری چهارراهی زنبق اعلام کردند و برای شهدا بهشت برین و برای مجروحین شفای عاجل و کامل خواستار شد.

به گزارش خبرگزاری افغان نیوز: شورای سراسری علمای کشور در پیام تسلیتی و همدردی با مردم و خانواده های شهدا حمله بر مردم بیگناه کشور را کار دشمنان سفاک و وحشی افغانستان دانسته، گفتند: تروریستان یکبار دیگر کابل را به سوگ نشاندند و دست به یک جنایت بزرگ زدند.

این شورا تصریح کرد که در این حمله بسیار نیرومند بیش از 90 تن شهید و اضافه تر از 400 نفر ملکی و بیگناه و روزه دار زخم برداشته اند.

شورای سرتاسری علمای کشور این جنایت و وحشت را شدیداً تقیح نموده آنرا کار کافران خواند که هیچ ترحمی به زنان و کودکان معصوم ندارند و دست به کشتار آنان می زنند.

علمای افغانستان در این نامه نگاشته که این دومین حمله در ماه مبارک است که صورت میگیرد و با انجام این گونه حملات دشمنان ثابث ساخته اند که پابند هیچ گونه ارزشهای اسلامی و انسانی نمی باشند،

 شورای سراسری از ارگانهای مسئول امنیتی خواست تا عاملین این جنایت را ردیابی و به پنجه قانون بسپارند و در حفظ امنیت و کشف دسایس دشمنان بیشتر از پیش سعی و تلاش کنند.

پیام تسلیت و غم شریکی شورای سرتاسری علمای افغانستان

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد