کارگو-ترمینل-در-چهار-میدان-هوایی-ایجاد-میشود

محمود شاه حبیبی رئیس عمومی اداره مستقل هوانوردی ملکی می‌گوید که کارگو ترمینل در چهار میدان هوای کشور ایجاد میشود که با ایجاد این کارگوها تسهیلات لازم به صادرات محصولات تاجران به بوجود خواهد آمد.

به گزارش خبرگزاری افغان نیوز: محمود شاه حبیبی رئیس عمومی اداره مستقل هوانوردی ملکی در دیدار با لورد ستارد رئیس دفتر رشد اقتصادی  USAID روز (سه شنبه 10 اسد) در کابل گفت: برای سهولت در افزایش صادرات محصولات داخلی در چهار میدان هوای کشور کارگو ترمینل ایجاد میشود که با ایجاد این کارگوها سهولت به تاجران با بار خواهد آورد.

قرار است که این کارگو ترمینل ها در میدان‌های هوای هوایی بین المللی حامد کرزی، میدانی هوایی بین المللی مزار شریف، میدان هوایی بین المللی قندهار و میدانی هوایی بین المللی هرات ایجاد شوند.

رئیس عمومی اداره مستقل هوانوردی ملکی تاکید کرده است که اداره هوانوردی ملکی به منظور فراهم آوری تسهیلات برای تاجرین کشور و انتقال کالاهای آنها به اسرع وقت به سایر کشورها، در سدد ایجاد کارگو ترمینل در این چهار میدان هوایی بین المللی کشور است.

از سوی دیگر لورد ستارد رئیس دفتر رشد اقتصادی USAID گفته است  که USAID آماده همکاری در این عرصه است تا این پروژه تطبیق و عملی شود.

گفتنی است که USAID از جمله نهادهای همکار با اداره مستقل هوانوردی ملکی است.

                                                                 

کارگو ترمینل در چهار میدان هوایی ایجاد میشود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد