تاجران-خواهان-حل-مشکلات-تجارتی-با-پاکستان-شدند

وزارت صنعت و تجارت امارت اسلامی‌افغانستان می‌گوید که شماری از اعضای اتحادیه تاجران و پیشه‌وران کابل در دیدار با معین این وزارت خواستار حل مشکلات تجارت با پاکستان شده اند.

به گزارش افغان نیوز؛ این وزارت با نشر اعلامیه‌ای گفته که احمدالله زاهد، معین امور صنعت و تجارت این وزارت با اعضای اتحادیه تاجران و پیشه‌وران کابل دیدار کرد.

بر اساس اعلامیه، در این دیدار اعضای اتحادیه تاجران و پیشه‌وران کابل در مورد کارکردها و فعالیت‌های شان معلومات داده و خواهان همکاری‌های بیشتر در قسمت سهیم شدن در جلسات اقتصادی این وزارت و حل مشکلات در تجارت با کشور پاکستان وجود دارد، شده‌اند.

در این دیدار احمدالله زاهد، معین وزارت صنعت و تجارت گفته که دروازه رهبری وزارت صنعت و تجارت به‌روی اعضای بخش خصوصی باز است و وعده همکاری داده است.

پیشتر نمایندگان بخش خصوصی افغانستان و پاکستان با نگرانی از وضعیت ترانزیت میان دو کشور، حکومت های هر دو کشور را به کندکاری درحل مشکلات بازرگانی وترانزیتی متهم می کنند.
اتاق تجارت وصنایع با توجه به وجود مشکلات بازرگانی با پاکستان وعملی نشدن پیمان ترانزیتی و تجارتی با این کشور، امسال را دشوارترین سال برای صادرات و واردات کشور از راه پاکستان می داند.

 

تاجران خواهان حل مشکلات تجارتی با پاکستان شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد