آغاز-روند-استخدام-۸-هزار-معلم-در-افغانستان

کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی افغانستان ثبت‌نام آنلاین و توزیع فورم برای ۸ هزار بست برای استخدام معلم‌های جدید را آغاز کرده است.

به گزارش افغان نیوز: نادر نادری، رییس این کمیسیون با نشر اعلامیه‌ای در صفحه فیس‌بوک خود گفته است که ثبت‌نام آنلاین و توزیع فورم برای ۸ هزار بست جدید استخدام معلم از روز شنبه، ۱۳ عقرب شروع شده است. به گفته نادر نادری، ثبت‌نام و توزیع فورم برای ۹ هزار بست خالی دیگر در اداره‌های دولتی این کشور نیز روز دوشنبه، ۱۵ عقرب، شروع می‌شود.

روز چهارشنبه هفته گذشته آقای نادری اعلام کرد که ۱۷ هزار بست جدید به رقابت گذاشته شده است و قرار است روند ثبت نام و بایومتریک داوطلبان این بست‌ها و برگزاری امتحان با نظارت هیات‌های کمیسیون اصلاحات اداری صورت گیرد.

در اعلامیه این کمیسیون آمده است که «ثبت نام برای بست‌های مربوط به هر ولایت به ‌شمول ولایت کابل محدود و منحصر به کسانی است که در همان ولایت اقامت دارند.»

علاوه بر این هر متقاضی تنها می‌تواند برای یک بست خود را کاندید کند. گفته شده است که یک شخص نمی‌تواند در دو بست به ‌صورت همزمان در این رقابت اشتراک کند.

فورم ثبت نام این بست‌ها در کمیسیون اصلاحات اداری و خدمات ملکی، دفترهای ولایتی این کمیسیون، ریاست‌های معارف، ریاست‌های منابع بشری ولایات و شهرستان‌ها توزیع می‌شود.

آغاز روند استخدام ۸ هزار معلم در افغانستان

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد