آمادگی-طالبان-برای-سرشماری-نفوس-افغانستان

شورای وزیران طالبان در نشستی به ریاست ملا محمد حسن آخوند رییس‌الوزرای «امارت اسلامی» دستور داده تا هرچه زودتر طرحی برای سرشماری نفوس کشور ایجاد شود.

به گزارش افغان نیوز؛ در خبرنامه‌ای که از سوی سخنگویان «امارت اسلامی» منتشر شده، آمده ‌است که نشست شورای وزیران به ریاست ملا حسن آخوند و اشتراک سرپرست‌وزیران کابینه برگزار شده ‌است.

در نشست شورای وزیران درباره وضعیت اقتصادی کشور و تکمیل پروژه‌های زیربنایی بحث شده و هیئتی به منظور بررسی مشکلات شرکت‌هایی که پول‌های‌شان در بانک‌ها گیر مانده تشکیل شده ‌است.

بر بنیاد خبرنامه، یک هیئت اقتصادی نیز درباره تکمیل کار ساخت بند شاه و عروس در شمال کابل تحقیق می‌کند و به نشست بعدی شورای وزیران گزارش می‌دهد.

همچنان در نشست شورای وزیران بر ادامه کار اداره ثبت احوال نفوس و توزیع شناسنامه به متقاضیان تاکید شده و نیز فیصله شده که طرحی برای سرشماری نفوس افغانستان آماده شود.

در خبرنامه همچنین آمده که در این نشست برخی موضوعات دیگر از جمله ارزیابی اسناد علمای دین و تثبیت رتبه آن‌ها، مدیریت کمک‌های خارجی، حل مشکل معتادین مواد مخدر، پروژه تاپی و برخی موضوعات دیگر بحث شده‌ است.

آمادگی طالبان برای سرشماری نفوس افغانستان

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد