اجازه-برگزاری-برنامه-ستاره-افغان-را-نمی-دهیم

ده‌ها تن از عالمان دینی حوزۀ غرب در واکنش به برنامۀ «ستارۀ افغان» روز (یک‌شنبه) با سردادن شعارهای ضد این برنامه، هشدار دادند که امسال اجازۀ اجرای آن را نمی‌دهند.

به گزارش افغان نیوز: ده‌ها تن از عالمان دینی حوزۀ غرب در واکنش به برنامۀ «ستارۀ افغان» روز (یک‌شنبه) سوار بر موتر و موترسایکل در شهر هرات و با سردادن شعارهای ضد این برنامه، هشدار می‌دهند که امسال اجازۀ اجرای آن را نمی‌دهند.

این شمار از عالمان دین می‌گویند، آنان در برابر هوتل‌ها گشت‌زنی دارند و در صورت مشاهده، مانع اجرای این برنامه می‌شوند.

احمدالله، یکی از معترضان می‌گوید، افزایش ناامنی‌ها در کشور برخواسته از افزایش فحشا و نشر موسیقی‌ست. به گفتۀ او، عالمان دین به هیچ عنوانی اجازۀ اجرای برنامۀ «ستارۀ افغان» را نخواهند داد.

عبدالقیوم ثاقب، یکی دیگر از معترضان می‌گوید، برگزارکننده‌گان برنامۀ ستارۀ افغان را زیر نظر دارند، در صورتی که این برنامه اجرا شود آنان دست به اقدامی «جبران‌ناپذیر» می‌زنند.

اما جاوید حمید، فعال مدنی در هرات می‌گوید، بهتر است عالمان دینی علیه حمله‌های تروریستی بر مساجد و کشتار افراد بی‌گناه صدای‌شان را بلند کنند. به گفتۀ او، عالمان در برابر این همه جنایات و کشتار افراد بی‌گناه سکوت کرده‌اند و در برابر برنامه‌های تفریحی ایستاده‌اند.

آریا رؤوفیان، رییس اطلاعات و فرهنگ هرات می‌گوید، برخورد به نفس برنامه‌های رسانه‌ها، محدود ساختن آنان را فراهم میسازد.

برنامۀ ستارۀ افغان از سوی یک تلویزیون خصوصی در کشور همه‌ساله نشر می‌شود. سالانه ده‌ها داوطلب در این برنامه اشتراک می‌کنند و در بخش موسیقی با هم به رقابت می‌پردازند.

اجازه برگزاری برنامه ستاره افغان را نمی دهیم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد