استقبال-رییس-جمهور-از-دست‌آورد-تیم-ماین-پاکی-زنان-بامیان

رئیس جمهور غنی به دست آوردن مقام دوم تیم ماین پاکی زنان ولایت بامیان را تبریک عرض کرد و برای آنان یک مقدار پول هدیه اعطا کرد.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رئیس جمهوراسلامی افغانستان، رو گذشته با تیم ماین پاکی زنان ولایت بامیان در دفتر کاری بانوی اول دیدار کرد.

در این دیدار، خانم فریضه محمدی به نمایندگی از تیم ماین پاکی زنان ولایت بامیان، گزارش کارکردها و دستآوردها شان را به رئیس جمهور ارائه کرده، گفت که ما به عنوان اولین تیم ماین پاکی زنان، در دو سال گذشته بسیاری از ساحات را در ولایت بامیان از وجود ماین ها و مواد منفجرناشده، پاکسازی نموده ایم.

خانم فریضه افزود که تیم ماین پاکی زنان ولایت بامیان که از سوی نهادهای UNMAS و DDG تمویل و آموزش دیده اند، از طرف موسسه بین المللی کنترول اسلحه، مقام دوم را به دست آورده است.

رئیس جمهور کشور به دست آوردن مقام دوم تیم ماین پاکی زنان ولایت بامیان را تبریک عرض کرد و از کارکردهای آنان ستایش به عمل آورد. رئیس جمهور افزود: شما وظیفۀ دشواری را انجام می دهید، من و تمام افغان ها بالای شما افتخار می نمائیم. با پیشنهادات و خواست های شما موافق هستم و در این زمینه اقدامات عملی صورت خواهد گرفت.

آقای غنی گفت که این برنامۀ ماین پاکی مهم می باشد و ادامۀ آن حتمی و ضروری است. وی افزود که حمایت از زنان و بلندبردن ظرفیت آنان وظیفۀ و مسئولیت اساسی و قانونی دولت است و به عنوان خادم اول کشور، به انجام این وظیفه و مسئولیت متعهد هستم.

در اخیر این دیدار، رئیس جمهور کشور به منظور تشویق تیم ماین پاکی زنان ولایت بامیان، برای آنان یک مقدار پول را به عنوان هدیه اعطا کرد.

استقبال رییس جمهور از دست‌آورد تیم ماین پاکی زنان بامیان

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد