امضاء-قرارداد-چهار-پروژه-انکشافی-با-سکتور-خصوصی

وزارت فواید عامه قرار داد چهار پروژۀ سرک سازی را با سکتور خصوصی امضاء کرد که هزینه مجموعی آن یک میلیارد و یک صد و ۷۸ میلیون افغانی می‌باشد.

به گزارش خبرگزاری افغان نیوز: وزارت فواید عامه امروز (سه شنبه 11 میزان) قرار داد چهار پروژه به ارزش یک میلیارد و یک صد و 78 میلیون افغانی را با سکتور خصوصی به امضاء رساند که با عملی شدن این پروژه ها 38 کیلومتر سرک ساخته میشود.

يما ياری سرپرست وزارت فوايد عامه گفت که کار این پروژه ها از ١٢ تا ١٧ ماه در ولایات کابل، ميدان وردک، پروان و فراه تطبيق مى گردد.

وى افزود که وزارت فوايد عامه، مصمم است تا پروژه های حياتی و پروژه های عام المنفعه را به اسرع وقت به داوطلبی گذاشته و اجرا کند، که اين قرارداد ها نمونۀ آن مى باشد.

سرپرست وزارت فوايدعامه همچنان افزود که پروژه های ياد شده، از سوی دولت جاپان و دولت افغانستان تمويل مى شوند.

موصوف علاوه کرد که با تکميل اين پروژه ها؛ سهولت های فراوان ترانسپورتی، اقتصادی، صحی، اجتماعی و غيره برای تاجران و هموطنان فراهم مى شود.

عبدالستار خواصی نماينده مردم ولايت پروان در ولسی جرگه، از امضاى قرارداد اين پروژه ها ابراز خرسندى نموده گفت: "ما وعدۀ هر نوع همکاری را در راستای عملی شدن چنين پروژه ها با دولت و شرکت های خصوصی ميدهيم." 

وی بر کيفيت کار پروژه ها تاکيد کرده و از شرکت قرار دادى  خواست تا اين پروژه ها را  در وقت معين و مطابق استندردهايی که در شرطنامه ذکر شده تکميل نمايند.

نمايندگان شرکت هاى ساختمانى، تعهد کردندکه پروژه هاى يادشده را در وقت معين با کيفيت بالا عملى خواهدکرد.

امضاء قرارداد چهار پروژه انکشافی با سکتور خصوصی

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد