امضاء-قرارداد-چهار-پروژه-سرک-سازی-در-چهار-ولایت

قرارداد چهار پروژه سرک سازی در ولایات کابل، میدان وردک، فراه و پروان به امضاء رسیده است.

به گزارش افغان نیوز: قرارداد چهار پروژه سرک سازی که در ولایات کابل، میدان وردک، فراه و پروان به امضاء رسیده است  عبارت اند از:

 اول : پروژه اعمار و ساختمان سرک ولسوالی شکردره ولایت کابل بطول ۱۲.۷۶۶ کیلومتر با عرض ۹ متر اسفالت، ۹۰ پایه پلچک به سایز های مختلف، ۱۱۶۳ متر دیوار استنادی به قیمت مجموعی بیشتر از ۳۱۷ میلیون افغانی با شرکت ساختمانی انجنیری و خدماتی هری الفا عقد گردید که در مدت ۱۷ ماه تکمیل خواهد شد.

دوم :پروژه اعمار سرک درجه دوم دهن آبدره ولسوالی بهسود ولایت میدان وردک بطول ۱۰ کیلومتر، عرض ۷ متر، به تعداد ۴۹ پایه پلچک به سایز های مختلف و دو پایه پل به طول ۱۵ متر به قیمت بیش از ۲۰۹ میلیون افغانی با شرکت ساختمانی و سرک سازی الیاس ویس و شرکت آریوب سپین غرعقد گردید که در مدت ۱۲ ماه تکمیل خواهد شد.

سوم : پروژه اعمار و ساختمان سرک باغ پل جوی غلامان ولایت فراه بطول ۳.۵ کیلومتر اسفالت با عرض ۴۵ متر بشمول گلدان، جویچه ها و پیاده رو با شرکت به قیمت مجموعی بیشتر از ۳۳۱ میلیون افغانی با شرکت ساختمانی بلتیک عقد گردید که در مدت ۱۲ ماه تکمیل خواهد شد.

چهارم: پروژه اعمار سرک دره سرخ از دوراهی ملکوله الی بیغمک ولایت پروان بطول ۱۲ کیلومتر اسفالت، عرض ۷ متر، به تعداد ۲۶ پایه پلچک به سایز های مختلف، ۵۳۰۷ متر دیوار های استنادی به قیمت بیش از ۳۲۰ میلیون افغانی با شرکت ساختمانی انجنیر و خدماتی هری الفا به امضاء رسید که در مدت ۱۷ ماه تکمیل خواهد شد.

گفتنی است که تمویل کننده این پروژه ها دولت افغانستان و حکومت جاپان می باشد که با تکمیل آن سهولت های فروان ترانسپورتی، اقتصادی، صحی، اجتماعی و غیره برای تاجران و هموطنان فراهم خواهد شد.

امضاء قرارداد چهار پروژه سرک سازی در چهار ولایت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد