امضای-تفاهمنامۀ-ایجاد-اصلاحات-در-تصدی-خانه-سازی-در-افغانستان

وزارت شهرسازی و مسکن و کمیسیون مستقل اصلاحات اداری روز گذشته مشترکا تفاهم‌نامۀ تطبیق اصلاحات اداری تصدی خانه‌سازی در افغانستان را به امضا رساندند

به گزارش خبرگزاری افغان نیوز:این تفاهم‌نامه بعد از ظهر روز گذشته توسط سید سعادت منصور نادری، وزیر شهرسازی و احمد نادر نادری، رئیس کمیسیون اصلاحات اداری و خدمات ملکی به امضا رسید.

این تفاهم‌نامه به اساس حقوق کارکنان خدمات ملکی ایجاد گردیده که بر بنیاد آن ادارات ذی‌دخل به اجرات مشترک آن به خاطر اطمینان از تطبیق روند اصلاحات تصدی خانه‌سازی توافق نموده‌اند.

سید سعادت منصور نادری در جریان امضای این تفاهم‌نامه گفت، تصدی خانه‌سازی که در سال‌های اخیر به یکی از نهادهای فروخته و با رکود اقتصادی مواجه گردیده بود ؛ اکنون روند ترمیم و تحکیم قصر دارالامان، بیمارستان چهارصد بستر و شماری از موارد ساختمانی دیگر را با موفقیت انجام داده‌است.

آقای نادری هم‌چنان افزود که حضور کادرهای متخصص و جوان دلیل موفقیت‌های روزافزون وزارت شهرسازی است.

در همین حال احمد نادر نادری، رییس کمیسیون اصلاحات اداری و خدمات ملکی نیز گفت که نتیجۀ کار وزارت شهرسازی و مسکن تا کنون به وجود آورندۀ اعتماد بوده و اکنون تلاش می‌کنیم در هماهنگی با این وزارت، اصلاحات مسلکی‌سازی را در تصدی‌های آن به وجود آید.

.قابل ذکر است که در حاشیۀ این نشست، برنامه تطبیق اصلاحات در تصدی خانه‌سازی نیز میان رییسان هردو نهاد به امضا رسید.

امضای تفاهمنامۀ ایجاد اصلاحات در تصدی خانه سازی در افغانستان

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد