ایجاد-وای‌فای-رایگان-در-مناطق-دوردست-افغانستان

وزارت مخابرات و تکنولوژی معلوماتی کشور می‌گوید که شرکت فیسبوک برای همکاری‌های فنی با این وزارت، در مناطق دوردست افغانستان، زیرساخت‌ها و وای‌فای رایگان ایجاد می‌کند.

به گزارش افغان نیوز: وزارت مخابرات و تکنولوژی معلوماتی در نشستی با مسوولان شرکت فیس‌بوک، از همکاری‌های فنی، ایجاد زیرساخت‌ها و وای‌فای رایگان در مناطق دوردست افغانستان خبر داده است.

محمد فهیم هاشمی، سرپرست و نامزد وزیر وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی در این نشست آنلاین با مسوولین فیس‌بوک، روی حمایت تخنیکی شبکه فیسبوک در افغانستان و حذف معلومات نادرست در مورد ویروس کرونا، در فضای فیسبوک گفتگو کرده است.

در این نشست همچنان روی آموزش اشخاص، در قسمت استفاده از فیسبوک برای نشر اطلاعات دقیق و از حذف صفحات انترنتی و آدرس های نا معلوم که معلومات نادرست نشر می کند، گفت‌وگو شده است.

این درحالی است که وزارت مخابرات و تکنولوژی معلوماتی افغانستان می‌گوید که به منظور جلوگیری از شیوع کرونا، ملاقات‌ها و نشست‌های رسمی بسیاری از مقامات ادارات دولتی از طریق اینترنت و راه دور برگزار ‌می‌شود. در همین‌حال، وزارت تحصیلات عالی نیز اعلام کرده که سال جدید تحصیلی دانشگاه‌های دولتی با استفاده از "آموزش از راه دور" آغاز شده است.

ایجاد وای‌فای رایگان در مناطق دوردست افغانستان

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد