ایجاد-کمیته-تخنیکی-برای-ارزیابی-مشکلات-ترانسپورتران

محمد اشرف غنی به معاون اداره امور ریاست جمهوری هدایت داد که به‌خاطر ارزیابی مشکلات ترانسپورتران یک کمیتۀ تخنیکی را ایجاد نماید و نتایج آنرا با ریاست‌جمهوری شریک سازد.

به گزارش افغان نیوز: محمداشرف غنی، رئیس‌جمهور کشور در قصر گل‌خانه ارگ با مسئولین و اعضای اتحادیه سراسری ترانسپورت دیدار کرد.

آقای غنی در این دیدار از ترانسپورتران خواست که به منظور حل مشکلات و ایجاد تسهیلات، اتحادیۀ را ایجاد نمایند. وی تأکید ورزید که به‌خاطر فراهم‌نمودن تسهیلات به مردم، باید سیستم فعال و پاسخگو ایجاد گردد.

رئیس‌جمهور به خان‌ولی خان بشرمل معاون اداره امور ریاست جمهوری هدایت داد که به‌خاطر ارزیابی مشکلات ترانسپورتران یک کمیتۀ تخنیکی را ایجاد نماید و نتایج آنرا با ریاست‌جمهوری شریک سازد.

وی با تأکید گفت: هرکسی‌که در قسمت مشکلات ترانسپورتی ملامت و متهم به فساد شناخته شود، از  وظیفه سبک‌دوش و به ارگان‌های عدلی و قضایی معرفی می‌گردد.

محمداشرف غنی به وزارت ترانسپورت و ادارات مربوطه هدایت داد که طرح واضح را برای حل مشکلات ترانسپورتی ترتیب و با ریاست‌جمهوری شریک سازند.

آقای غنی خاطرنشان ساخت که در چوکات شاروالی کابل، معاونیت ترانسپورت ایجاد می‌‌‌گردد و اضافه کرد که به‌خاطر جلوگیری از مسیرهای شهری و ازدحام در قسمت بس‌های شهری سرمایه گذاری می‌شود.

رئیس‌جمهور کشور به ترانسپورتران اطمینان داد که حکومت فرصت‌های سرمایه‌گذاری و مشارکت شرکت‌های ترانسپورتی را در شاهراه‌ها و ترانسپورت داخلی  فراهم می‌سازد و از آنان خواست تا دراین خصوص سرمایه‌گذاری کنند.

ایجاد کمیته تخنیکی برای ارزیابی مشکلات ترانسپورتران

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد