بازداشت-دو-پناهجوی-افغان-به-اتهام-سوء-استفاده-جنسی-و-خشونت-در-امریکا

دو پناهجوی افغان از سوی هیات منصفه دادگاه فدارل در مدیسون امریکا متهم به تجاوز جنسی بر یک کودک و خشونت خانوادگی متهم شناخته شده اند.

به گزاش افغان نیوز؛ این دو پناهجوی افغان به اتهام سوء استفاده جنسی از یک کودک خورد سال و خشونت خانوادگی در ایالت ویسکانسین امریکا بازداشت شده اند.

شبکه خبری«ای بی اس» امریکا گزارش داده است که پولیس این کشور یک پناهجوی افغان به نام بحرالله نوری که 20 سال سن دارد را به اتهام تلاش به تعرض جنسی بر یک دختر زیر سن قانونی بازداشت کرده است.

این شکبه خبری گفته است که محمد هارون 32 ساله از دیگر پناهجویان افغان در امریکا است که به اتهام لت و کوب همسرش بازداشت شده است.

این افراد توسط هیأت منصفه‌ی دادگاه فدرال در مدیسون امریکا متهم شناخته شده و از منطقه‌ی فورت مک‌کوی ایالت ویسکانسین بازداشت شده‌اند.

شبکه‌ی خبری ای‌بی‌سی گفته است، در صورت اثبات جرم، فرد متهم به سوءاستفاده‌ی جنسی با حداقل ۳۰ سال زندان و حداکثر حبس ابد و فرد متهم به خشونت خانوادگی به احداقل ده سال و حداکثر ۱۵ سال زندان محکوم به مجازات می‌شوند.

این در حالی است که با تسلط طالبان بر کابل و خروج نظامیان امریکایی از افغانستان شماری زیاد از شهروندان کشور به کشورهای بیرونی انتقال داده شده اند.

بازداشت دو پناهجوی افغان به اتهام سوء استفاده جنسی و خشونت در امریکا

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد