بازداشت-قاچاقبربه-شمول-یک-خانم-در-کشور

پولیس مبارزه با مواد مخدر و ارگان های کشفی و امنیتی کشوراز بازداشت ۱۸ قاچاقبر به شمول یک خانم در جریان یک هفته گذشته خبر می دهد.

به گزارش افغان نیوز: مرکز عدلی و قضایی مبارزه با مواد مخدر با نشر خبرنامه‌ی گفته است که در حال حاضر این 18 تن با دوسیه (پرونده) های نسبتی شان درمرکزعدلی و قضایی مبارزه علیه جرایم مسکرات ومواد مخدر مورد تعقیب عدلی و قضایی قرار دارند.

پولیس این افراد را از ولایات کابل، ننگرهار و بغلان بازداشت کرده است.

در میان آنها که یک خانم مشاهده می گردد از مربوطات ولایت کابل با بیش از 10 کیلوگرام مواد مخدر نوع مورفین توسط پولیس دستگیر گردیده است

پولیس از بازداشت شدگان بطور مجموعی بیش از 9 کیلوگرام هیرویین،بیش از 10 کیلوگرام مورفین،651 کیلوگرام چرس،بیش از 184 لیتر مشروبات الکولی، 4میل سلاح همراه 405 فیر مرمی مختلف النوع، 22 دستگاه تلفن همراه و ۶ عراده وسایط مختلف النوع را بدست آورده اند.

قابل تذکراست که مرکزعدلی و قضائی مبارزه علیه جرایم مسکرات و مواد مخدر در سال 1384 خورشیدی تاسیس و به رویت ماده های 17 و 18 قانون مبارزه علیه مسکرات و مواد مخدر صلاحیت رسیدگی عدلی وقضائی قضایای که مقدار آن حد اقل 2 کیلوگرام هیروئین، 10 کیلوگرام تریاک،50 کیلوگرام چرس،50 کیلوگرام مواد کیمیاوی و50 لیتر مشروبات الکولی یا مسکرات باشند از سراسر کشور دارا است.

بازداشت 18 قاچاقبربه شمول یک خانم در کشور

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد