باید-گام-به-گام-به-صلح-نزدیک-شویم

نادر نادری مشاور ارشد روابط عامه و استراتژیک رئیس جمهوری میگوید باید کار روی عناصر صلح صورت بگیرد تا فضا برای تحقق این آرمان دیرینه افغانستان" صلح" محیا شود.

به گزار افغان خبر: آقای نادری گفت اگر رسانه‌ها دست آوردهای مثبت حکومت و شرکت های خصوصی را به نشر برساند، نشر این دست آوردها پیام صلح دارد.

مشاور روابط عامه و استراتژیک رئیس جمهوری، می‌پذیرد که مذاکرات در پشت در وازه های بسته و دور از کامره‌های رسانه ها صورت می‌گیرد و میگوید که این کار باعث نگرانی مردم می‌شود.

نادری گفت که مردم حق دارند در معرض معلومات قرار بگیرند تا باورمند شوند که حکومت به صلاح ملت اش کار میکند و پروسه صلح را به خوبی به پیش می‌برد.

مشاور ارشد روابط عامه و استراتژیک رئیس جمهوری، میگوید که دست آوردهای اخیر دولت افغانستان عقب گرد نخواهد کرد اما وی از عقب گردی محتوای اظهار نگرانی میکند.

این نماینده ریاست جمهوری میگوید رسانه ها باید در انتخاب کارشناسان دقت نمایند و کسانی که اهل دانش و مهارت هستند به رسانه منحیث کارشناس همکار باشند.

آقای نادری گفت که حکومت همیشه برای خبرنگاران آماده پاسخ گویی و اطلاع دهی میباشد.

 

در همین حال والتر هاسمن  سفیر جمهوری آلمان در افغانستان گفت قدرت رسانه‌ها در جامعه تاثیر گذاری زیادی دارد و اصحاب رسانه ها باید به این موضوع آشنایی کامل داشته باشد.

سفیر کشور آلمان میگوید کاربرد نادرست رسانه‌ها و معلومات غلط از سوی رسانه ها، رسانه را به سوی نابودی می کشاند.

آقای والتر گفت که رسانه‌ها سفیر صلح هستند و رسانه ها باید این رسالت اش را صادقانه انجام دهند.

باید گام به گام به صلح نزدیک شویم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد