بر-نقش-مؤثر-و-مشارکت-جوانان-در-حکومت-متعهد-هستیم

رئیس اجرائیه میگوید که مشارکت و رشد جوانان در محور برنامه های حکومت قرار دارد و سطح رهبری دولت بر نقش موثر جوانان متعهد است.

به گزارش افغان نیوز:  رییس اجراییه جمهوری اسلامی افغانستان با آمرین جوانان ۳۴ ولایت کشور دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، دوکتور عبدالله عبدالله خطاب به آمرین جوانان ولایات کشور گفت که شما می‌توانید برای بهبود و تقویت روابط جوانان با حکومت نقش تعیین‌کننده داشته باشید.

دکتور عبدالله عبدالله افزود که حکومت این را مسوولیت خود می‌داند که به خواسته‌ها و مشکلات مردم، جامعه مدنی به ویژه جوانان رسیده‌گی کند.

او از آمران جوانان ولایات خواست که مطالبات جوانان را جمع‌آوری کرده و با رهبری حکومت شریک سازند.

در این برنامه، کمال سادات معین جوانان وزارت اطلاعات و فرهنگ درباره برنامه‌های این وزارت به رییس اجراییه کشور گزارش داده و خواستار تقویت این معینیت گردید.

آمران جوانان ۳۴ ولایت کشور در یک قطعنامه مطالبات‌شان را با رییس اجراییه کشور در میان گذاشته و خواستار توجه وی برای حل آن گردیدند.

آنان از رییس اجراییه کشور خواستند که در موارد بورسیه‌های کوتاه مدت و دراز مدت تحصیلی، کاریابی براساس شایسته‌سالاری، تقویت نقش جوانان در تصمیم‌گیری‌های ملی و محلی، تطبیق پالیسی ملی جوانان و ایجاد وزارت مستقل بنام جوانان توجه خویش را مبذول دارد.

رییس اجراییه کشور پس از شنیدن نظریات و دیدگاه‌های آمران جوانان ولایات گفت که مشارکت و رشد جوانان در محور برنامه‌های حکومت وحدت ملی قرار دارد. او به آنان وعده سپرد که روی مسایل مطرح شده غور کرده و اقدامات لازم را روی‌دست می‌گیرد.

همچنان دکتور عبدالله عبدالله بیان داشت که به تمام والیان ولایات هدایت می‌دهد که با آمریت جوانان همکاری نمایند. رییس اجراییه حکومت وحدت ملی درباره ایجاد وزارت جوانان اظهار داشت که حکومت این موضوع را به صورت جدی مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد.

بر نقش مؤثر و مشارکت جوانان در حکومت متعهد هستیم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد