برای-اقامه-امر-به-معروف-از-مدارا-و-موعظه-کار-گرفته-شود

معاون سیاسی رییس‌الوزاری حکومت سرپرست در دیدار با معین وزارت امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرده که در اقامه امر به معروف و نهی از منکر باید از مدارا و روش نرم کار گرفته شود.

به گزارش آژانس افغان نیوز؛ اداره امور امارت اسلامی شب گذشته(سه‌شنبه، 8 سنبله) با نشر اعلامیه‌ گفته که مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی ریاست الوزرا با مولوی عبدالرحمن منیر، معین وزارت امر به معروف و نهی از منکر دیدار کرده است.
مولوی عبدالکبیر در این دیدار به مدارا در راستای اقامه امر به معروف و نهی از منکر و روش نرم با مردم تاکید کرده و گفته که در دعوت بیشتر از آسانی، حکمت و موعظه استفاده صورت گیرد.

منیر نیز  در مورد کارکردهای وزارت امر به معروف و نهی از منکر در نهاد‌های امنیتی و اصلاحات به میان آمده در این نهاد‌ها، معلومات داده است.

معین وزارت امر به معروف گفته که به منسوبین ارگان‌های امنیتی در خصوص برخورد مسلکی و شرعی با زندانیان راهنمایی‌های لازم نموده و وضعیت زندانیان را از نزدیک بررسی کرده‌اند.

این در حالی است که روز دو شنبه شماری از زنان کارمند در ولایت بدخشان از رویکرد خشونت بار منسوبین امر به معروف با آنان، دست به اعتراض زده بودند.

برای اقامه امر به معروف از مدارا و موعظه کار گرفته شود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد