برای-بررسی-مشکلات-مردم-پروان-جلسه-وزیران-سکتوری-تشکیل-میشود

نمایندگان مردم ولایت پروان در دیدار با رئیس اجرائیه خواستند که مشکلات مردم این ولایت را بررسی نموده و برای رفع این چالش ها وزارت های سکتوری اقدام جدی نمایند.

به گزارش افغان خبر: دکتورعبدالله عبدالله رئیس اجرائیه بعد از ظهر یکشنبه با شماری از وکیلان پارلمان و شورای ولایتی پروان دیدار و گفتگو نمود.

نمایندگان مردم پروان ضمن ابراز حمایت ازبرنامه‌های حکومت وحدت ملى، رضایت شان را مبنی بر کارکرد شماری از مقامات محلی آن ولایت ابراز نمودند.

آنان همچنان از رئیس اجرائیه خواستند که نشستى را با حضور وزرای سکتورى و نمايندگان مردم پروان تدوير نمايد تا در خصوص رسیدگی به مشکلات مردم پروان بحث و گفتگو و تصميم گيرى لازم صورت‌گیرد.

آنان همچنان از رئیس اجرائیه خواستند که در مورد نزاع پیش آمده میان مردم ولسوالی سیدخیل ولایت پروان توجه نموده و راه حل مسالمت آمیز و مناسبی را با در نظرداشت ديدگاه وکیلان و مردم محل جستجو نماید.

در ادامه نشست وکلای مردم پروان از دکتور عبدالله عبدالله تقاضا نمودند که درخصوص فراهم نمودن تسهیلات فراراه تاجران کشور توجه نماید.

دکتورعبدالله عبدالله رئیس اجرائیه کشور از حمایت دوام‌دار بزرگان و مردم ولایت پروان اظهارقدردانی نموده افزود: به هیئتى توظیف شده دولتى و مقامات محلی مربوطه هدایت مجدد می‌دهد که در مورد نزاع پیش آمده میان مردم ولسوالی سیدخیل ولایت پروان با توجه به نظريات بزرگان و مردم آن منطقه رسیدگی نماید.

رئیس اجرائیه در ادامه صحبت‌های خویش پیشنهاد مطرح شده از جانب وکلای مردم پروان مبنی بر برگزاری نشست میان وزرای سکتوری حكومت و بزرگانِ مردم پروان را پذیرفت و وعده نمود که به‌زودی جلسه مزبور را برگزار می‌کند، تا درمورد چالش‌های آن ولایت گفتگو و تصامیم عملى اتخاذ گردد.

برای بررسی مشکلات مردم پروان جلسه وزیران سکتوری تشکیل میشود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد