برای-جوانان-بی‌بضاعت-فرصت-تحصیلی-فراهم-می‌شود

معین امور جوانان وزارت اطلاعات و فرهنگ در جریان امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری با دانشگاه‌های خصوصی می‌گوید که با این اقدام برای بیش از ۴۰ هزار جوان زمینه تحصیل فراهم خواهد شد.

به گزارش افغان نیوز؛ توافقنامه‌ همکاری میان معینیت امور جوانان وزارت اطلاعات و فرهنگ با ۴۰ دانشگاه‌ خصوصی امروز (سه‌شنبه، ۹ حوت) در کابل به امضا رسید که با امضای این توافقنامه، برای ۱ هزار جوان بی‌بضاعت امکانات لیلیله نیز  فراهم خواهد شد. 

محمد یونس راشد، معین امور جوانان وزارت اطلاعات و فرهنگ در جریان امضای این توافقنامه گفت که امارت اسلامی به رشد جوانان متعهد بوده و همواره از برنامه‌های کاریابی و تحصیلی جوانان حمایت می‌کند. 

راشد افزود که با پیشنهادات و مشکلات جوانان، مقام‌های وزارت اطلاعات و فرهنگ به ۱۷ ولایت کشور سفر نموده و با جوانان دیدار و گفتگو نموده است. 

او می‌گوید که در جریان این سفر با هزاران جوان به گونه حضوری دیدار نموده و بیشتر جوانان در مورد تحصیل و کار تاکید داشته‌اند. 

معین امور جوانان وزارت اطلاعات و فرهنگ تاکید کرد که به خواست اکثریت جوانان این وزارت با ۴۰ دانشگاه‌های خصوصی تفاهم‌نامه‌های تحصیلی امضا نموده و آنان می‌توانند با تخفیف ویژه ادامه تحصیل نماید. 

راشد از همکاری دانشگاه‌های خصوصی در راستای فراهم نمودن زمینه تحصیلی برای جوانان ستایش نموده و گفت که این وزارت برای ۱ هزار جوان بی‌بضاعت امکانات لیلیله را در کابل فراهم نموده است. 

او تاکید کرد که معینیت امور جوانان تلاش خواهد کرد تا فرصت‌های کاریابی را برای جوانان تحصیل کرده فراهم نماید. 

مسوولان دانشگاه‌های خصوصی از تلاش‌های معینیت امور جوانان تقدیر نموده و تعهد سپردند که با معینیت امور جوانان وزارت اطلاعات و فرهنگ همکاری همه جانبه می‌نماید.

آژانس افغان نیوز- مهدی انصاری

 

 

برای جوانان بی‌بضاعت فرصت تحصیلی فراهم می‌شود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد