بیش-از-میلیون-تذکره-توزیع-شده-است

اداره ملی احصاییه و معلومات می‌گوید که این اداره در سال گذشته از طریق ۷۶ مرکز توزیع تذکره الکترونیکی و آسان خدمت در ۳۴ ولایت کشور بیش‌از ۳ میلیون تذکره الکترونیکی توزیع نموده است.

به گزارش افغان نیوز؛ اداره ملی احصاییه و معلومات امروز ( دوشنبه، 6 حمل) در خبرنامه‌ای گفته است که این اداره در سال گذشته از طریق ۷۶ مرکز توزیع تذکره الکترونیکی و آسان خدمت در ۳۴ ولایت کشور بیش‌از۳ میلیون و ۱۲۴ هزار تذکره الکترونیکی برای شهروندان کشور توزیع نموده است.

در این خبرنامه‌ آمده است ۲ میلیون و ۶۸ هزار تذکره برای مردان و ۱ میلیون و ۵۶ هزار تذکره برای زنان در سال گذشته توزیع شده است و از این میان، بیش‌ترین تذکره‌های توزیع‌شده الکترونیکی در سال گذشته، در ولایت کابل بوده که برای نزدیک به ۷۰۰ هزار نفر از توزیع شده است.

طبق این خبرنامه پس از کابل، در ولایت‌های هرات نزدیک به ۲۸۰ هزار تذکره الکترونیکی، در بلخ بیش از ۱۸۸ هزار، در ننگرهار حدود ۱۶۲ هزار و در ولایت قندهار با توزیع بیش از ۱۵۵ هزار تذکره الکترونیکی از جمع ولایت‌هایی‌ست که پس از کابل، هرات، بلخ و ننگرهار بیش‌ترین تذکره الکترونیکی به شهروندان توزیع شده است.

اداره ملی احصاییه و معلومات در این خبرنامه افزوده است که از آغاز روند توزیع تذکره الکترونیکی در کشور تا کنون برای نزدیک به ۱۲ میلیون و ۹۰۰ هزار نفر تذکره الکترونیکی توزیع شده که شامل ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تذکره برای مردان و نزدیک به ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تذکره برای زنان می٬باشد.

بیش از 3 میلیون تذکره توزیع شده است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد