تفاهم‌نامه-همکاری-چهارصد-هزار-دالری-وزارت-مهاجرین-با-سه-موسسه-امداد-رسان

تفاهمنامه همکاری میان وزارت امور مهاجرین و سه موسسه به ارزش نزدیک به چهار صد هزار دالر امریکایی به امضا رسید.

به گزارش افغان نیوز؛ وزارت امور مهاجرین ا.ا.ا  از تفاهم‌نامه‌ای همکاری به ارزش ۳۵۸ هزارو ۵۵۸ دالر امریکایی با سه موسسه خبر می دهد.

در خبرنامه این وزارت که در حساب ایکس آن منتشر شده، آمده است که این تفاهم‌نامه با موسسه جوانان برای تغیر مثبت در افغانستان به امضا رسیده است.
 
طبق خبرنامه ‏مذکور: ۹۲ هزار و۶۵۰ دالردر تدویر برنامه ها ی آموزشی جهت ظرفیت سازی در بخش دسترسی به خدمات عامه، برای ۴۳۰ نفر در ولایات کنر و ننگرهار به مصرف خواهد رسید.

وزارت مهاجرین می افزاید که موسسه (تعهد) برای توانمند سازی و تغیر یکصد و 98 هزار و 908 دالر را در آموزش حرفه، تجارت‌های کوچک، آگاهی دهی درمورد فرصت های اقتصادی، ایجاد شوراهای محلی و ایجاد گروپ های تبادل نظر درمورد مسایل بیجاشده گان داخلی، برای 1922 نفر در ولایت کندز، در نظر گرفته شده است.

به همین ترتیب، کمیته آلمان برای اطفال مبلغ 67 هزار دالر را در توزیع مواد خوراکی و تدویر برنامه های آموزش حرفه برای دوهزار و80 خانواده در ولایات ننگرهار ‏و کابل به مصرف می‌رساند.

تفاهم نامه های یاد شده توسط مولوی عبدالرحمن راشد معین مسلکی وزارت امور مهاجرین و نماینده های موسسات یاد شده به امضا رسیده است.
 

تفاهم‌نامه همکاری چهارصد هزار دالری وزارت مهاجرین با سه موسسه امداد رسان

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد