تقدیر-از-نیروهای-امنیتی-برای-تامین-امنیت-عاشورا

عالمان دین و مسوولان مراکز فرهنگی از تامین امنیت در روزهای محرم از نیروهای امنیتی ا.ا تقدیر کرده‌اند.

به گزارش افغان نیوز؛ مرکز فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی تبیان نشست خبری را تحت عنوان "عاشورا امسال؛ ضعف‌ها، قوت‌ها و چه باید کرد" را در کابل دایر نموده و می‌گویند که عمل به اهداف حسینی، کشور را از هر لحاظ قدرت‌مند می‌سازد.

سید عیسی حسینی مزاری، رییس مرکز فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی تبیان در این نشست خبری گفت که حکومت سرپرست در قسمت تامین امنیت روزهای محرم نسبت به سال‌های گذشته خوبتر عمل نموده و امسال شاهد هیچ واقعه‌ امنیتی در مرکز و ولایت‌های کشور نمودیم. 

مزاری افزود که تمام مجالس و مراسم‌ عاشورای حسینی در سراسر کشور در امنیت کامل برگزار شد و حکومت و نهادهای امنیتی مربوطه پیش از روزهای محرم تدابیر ویژه امنیتی را گرفته بودند. 

او در این نشست از حکومت سرپرست خواستار توجه جدی در قسمت تامین امنیت تمام شهروندان کشور و بخصوص شهروندان اهل تشیع شده و می‌گوید که حکومت سرپرست باید تمام اقوام کشور را در کنار خود داشته باشد. 

مقام‌های حکومت سرپرست همواره از رسیدگی به مشکلات شهروندان کشور و تامین امنیت آنان را از مسوولیت‌هایش می‌داند. 

ذبیح‌الله مجاهد، سخنگوی امارت اسلامی در رشته توییت‌های گفته است که تامین امنیت شهروندان کشور مسوولیت امارت اسلامی است و حکومت سرپرست در تلاش است تا امنیت را از گذشته بهتر تامین نماید. 

این درحالی‌ست که شماری از عزداران حسینی در ماه محرم از وضع برخی از محدودیت‌ها از سوی حکومت سرپرست انتقاد کرده‌اند. 

 

آژانس افغان نیوز- مهدی انصاری

 

 

تقدیر از نیروهای امنیتی برای تامین امنیت عاشورا

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد