توطئه-یکی-از-رسانه-های-تصویری-کشور،-اذهان-عمومی-را-خدشه-دار-کرد

مسئولین وزارت کار و امور اجتماعی مدعی اند یکی از رسانه های تصویری کشور با توطئه ، تجاوز جلوه قرار دادن قضیه مرسل دختر بی سرپرستی که در پرورشگاه علاوالدین کابل به سر می برد، اذهان عمومی را به سخره گرفته است.

به گزارش خبرگزاری افغان نیوز: فیضان احمد کاکر رئیس پرورشگاه وزارت کار، امور اجتماعی و معلولین  امروز چهارشنبه(16 حمل) طی کنفرانس خبری که به منظور آزاد و اذیت جنسی دختران در پرورشگاه های کشور برگزار شده بود گفت: خبری که این رسانه در رابطه به تجاوز بر یکی از دختران در پرورشگاه علاوالدین پخش کرده است بی بنیاد و دروغ است و هیچ سندی در این رابطه موجود نیست.

کاکر تصریح می کند که مرسل چندی پیش با اجازه اطرافیان و فامیل اش به نکاح یکی از مسوولین این پرورشگاه در آمده است که در مراسم نامزدی شان همه مسوولین پرورشگاه نیز حضور داشتند.

رئیس پرورشگاه این وزارت گفت: "هدف ما رسیدگی به این کودکان بی سرپرست است و اتهام غلط بر آنها ظلم جبران ناشدنی بر حق آنان خواهد بود."

عبدالفتاح عشرت احمدزی سخنگوی وزارت کار، امور اجتماعی، شهدا و معلولین نیز که در این نشست حضور یافته بود اظهار داشت که ناهید فرید نماینده مردم در مجلس بخاطر بازگوی این خبر در مجلس به دلیل این که از قضیه بی خبر بوده و از زبان موکلین خود حرف زده هیچ تقصیری ندارد.

سخنگوی وزارت کار  از رسانه های می خواهد تا در بخش این گونه شایعات اول تحقیق نموده بعد بازتاب دهند تا حیثیت دختران جوان به بازی گرفته نشود.

این درحالی است که چند روز پیش یکی از  رسانه های تصویری با بخش خبر تجاوز بر یکی از دختران یتیم که در پرورشگاه علاوالدین زندگی می کند اذهان مردم و مسئولین این ارگان را مغشوش ونگران کرده بود.

مسئولان این اداره اسنادی را به رسانه های نشان می دهند که دختران بی سرپرست در این پرورشگاه در آن نوشته سپس امضا نموده اند و خواستار حفظ آبرویشان از سوی رسانه ها شده و گفته اند که در بازتاب این گونه اخبار بیشتر تحقیق نمایند.

 

 

توطئه یکی از رسانه های تصویری کشور، اذهان عمومی را خدشه دار کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد