جوانان-عامل-توسعه-افغانستان-هستند

رئیس اجرائیه کشور میگوید که جوانان با تشخیص درست از شرایط موجود می‌توانند عامل تحرک افغانستان برای توسعه و تغییر باشند و در این راه حکومت حامی جوانان است.

به گزارش افغان خبر: دکتور عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه در دیدار با اعضای اتحادیه‌ی دانشجویان و جوانان ولایت بغلان گفت: نیروی جوان نقطه قوت و عامل تحرک افغانستان برای توسعه و تغییر است، به‌شرط که آنان با تشخیص درست از شرایط موجود و عزم راسخ با قضایای ملی برخورد کنند.

اعضای اتحادیه‌ی دانشجویان و جوانان ولایت بغلان در این دیدار حمایت شان را از حکومت وحدت ملی به‌ویژه رئیس اجرائیه کشور اعلام کردند و گفتند: ایجاد حکومت وحدت ملی افغانستان را از پرتگاه و بحران داخلی نجات داد، به این دلیل جوانان برای انجام مسوولیت و رسالت میهنی و ایمانی می‌کوشند تا پایه‌های نظام سیاسی کشور را تقویت کنند و در آن نقش کلیدی داشته‌باشند.

آنان در ادامه خواسته‌های شان را در این زمینه‌ها با رئیس اجرائیه کشور در میان گذاشتند و خواستار شدند که در باره تقویت نقش جوانان در ساختار نظام، استفاده از جوانان کدرهای تحصیل‌یافته، فراهم‌ نمودن فرصت‌های تحصیلی در بیرون از کشور، ایجاد فرصت‌های کاری و حمایت از دانشجویان ولایت بغلان توجه صورت بگیرد.

رئیس اجرائیه کشور پس از مطرح شدن خواسته‌های جوانان در این جلسه گفت: حکومت وحدت ملی تلاش دارد تا در تمام عرصه‌ها فرصت‌های کاری و تحصیلی را برای جوانان فراهم کند، زیرا توسعه کشور بدون نقش فعال جوانان ممکن نیست. به‌این دلیل حکومت وحدت ملی براساس امکانات دست داشته‌اش از جوانان حمایت می‌کند و این مسوولیت ما است.

رئیس اجرائیه کشور همچنان به جوانان وعده سپرد: تا حد ممکن به‌خواسته‌ّهای مطرح شده در این جلسه توجه صورت می‌گیرد و از آنان در حوزه کاریابی و تحصیلی حمایت می‌شود اما جوانان باید بکوشند تا زمینه‌های اتحاد و همدلی را در میان مردم افغانستان تقویت کنند، زیرا اختلافات درونی به‌نفع هیچ‌کس نیست.

جوانان عامل توسعه افغانستان هستند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد