حراست-از-جان-و-مال-مردم-وظیفه-اصلی-حکومت-است

دکتور عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه کشور بیان داشت که حکومت در تلاش تامین امنیت است و حراست از جان ومال مردم وظیفه اصلی دولت شمرده میشود.

به گزارش افغان نیوز: دکتور عبدالله عبدالله رییس اجراییه کشور پیش از چاشت امروز (شنبه 30 دلو) با شماری از بزرگان و متنفذین اسماعیلیه دیدار کرد.

در این دیدار، بزرگان اسماعیلیه چالش‌ها و مشکلات‌شان را با رییس اجراییه کشور در میان گذاشتند.

آنان از رییس اجراییه کشور خواستند که پرونده‌های ترور شماری از بزرگان اسماعیلیه را تعقیب و پی‌گیری نمایند.

متنفذان و بزرگان اسماعیلیه، به ترور محمد صفا سروری رییس سکتور خصوصی ولایت بغلان اشاره کرده و از رییس اجراییه کشور خواستند که پروندۀ او نیز باید از سوی هیأت حقیقت‌یابِ شهادت محمد علم مجاهد عضو شوررای ولایتی بغلان بررسی شود.

دکتور عبدالله عبدالله رییس اجراییه جمهوری اسلامی افغانستان، پس از شنیدن سخنان و نگرانی‌های بزرگان اسماعلییه به آنان اطمینان داد که مسألۀ شهادت رییس پیشین سکتور خصوصی ولایت بغلان را مورد بررسی قرار می‌دهد. رییس اجراییه همچنان افزود که به هیأت حقیقت‌یاب پروندۀ شهادت محمد علم مجاهد دستور خواهد داد تا این قضیه را نیز تعقیب کنند.

رییس اجراییه کشور تأکید کرد که تأمین امنیت جان و مال مردم از مسوولیت‌ها و وظایف اصلی حکومت می‌باشد و مسوولان محلی ولایت بغلان مکلف هستند تا در زمینۀ تأمین امنیت و حراست از باشنده‌گان این ولایت، تلاش جدی و همه‌جانبه نمایند.

حراست از جان و مال مردم وظیفه اصلی حکومت است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد