حکومت-در-تلاش-بهبود-نقش-جوانان-در-عرصه-های-اجتماعی-است

دکتور عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه کشور در دیدار با اعضای کنگره ملی جوانان گفته که حکومت در تلاش بهبود نقش جوانان در عرصه های مختلف است.

به گزارش افغان خبر: دکتور عبدالله روز گذشته با اعضای کنگره ملی جوانان دیدار نمود.

در این دیدار اعضای کنگره ملی جوانان نیز از حکومت خواسته تا در زمینه مبارزه با فساد اداری، کاریابی برای جوانان متخصص، تقویت معارف، تطبیق پروژه‌های توسعه‌ای به‌طور موثر، توسعه اقتصادی و برگزاری انتخابات شفاف و عادلانه‌ی پارلمانی و شورای‌های ولسوالی بیش‌تر توجه نماید.

آنان افزوده اند که جوانان کابل یک تیم رضاکار را ایجاد کرده‌اند تا در بخش‌های مختلف دادخواهی راه‌اندازی نمایند و انتظار دارند که حکومت وحدت ملی از این حرکت حمایت نماید تا از این طریق صدای مردم به‌گوش مسوولان حکومتی برسد.

داکتر عبدالله نیز بیان داشت که حکومت از دادخواهی شهروندان و طرح‌های عملی جوانان در تمام سطوح حمایت می‌کند و تلاش دارد تا بیشتر زمینه رشد و مشارکت جوانان را در عرصه‌های مختلف فراهم نماید.

داکتر عبدالله در دیدار با اعضای کنگره ملی جوانان گفته است:" انتخابات شفاف و عادلانه خواسته‌ی تمام مردم افغانستان و جامعه جهانی است، به این خاطر به‌هیچ صورت اجازه نمی‌دهیم تجربه ناکام انتخابات گذشته در آینده تکرار شود".

 

حکومت در تلاش بهبود نقش جوانان در عرصه های اجتماعی است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد