حکومت-ولسوالی-خواجه-غار-را-بازسازی-میکند

عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه کشور به مردم ولسوالی خواجه غار ولایت تخار وعده سپرده که حکومت برای بازسازی این مناطق اقدام میکند.

به گزارش افغان نیوز: دکتور عبدالله عبدالله رییس اجراییه کشور در دیدار با بزرگان و متنفذان ولسوالی خواجه‌غارِولایت تخار وعده سپرد که به نهادهای ذیربط هدایت می‌دهد تا در زمینۀ بازسازی این ولسوالی اقدام کنند.

در این دیدار، بزرگان ولسوالی خواجه‌غار مشکلات و چالش‌های شان را با رییس اجراییه کشور در میان گذاشتند. بزرگان این ولسوالی گفتند که مردم در بخش‌های صحت‌، نبود راه‌های مواصلاتی، عدم ارایه خدمات دولتی و قانون‌شکنی با مشکلاتی مواجه هستند.

به گفتۀ آنان، حکومت قبلی در سیزده سال گذشته روی بازسازی ولسوالی خواجه‌غار توجه نکرده است.

همچنان، آنان از غضب زمین‌های دولتی، تهدید‌های امنیتی و عدم پاسخگویی مسوولان محلی در ارتباط به مشکلات مردم ابراز نگرانی کرده و از رییس اجراییه کشور خواستند برای رسیده‌گی به مشکلات شان توجه نماید.

سپس، رییس اجراییه کشور پس از شنیدن سخنان بزرگان ولسوالی خواجه‌غار ولایت تخار گفت که برای حل مشکلات مردمی و بازسازی این ولسوالی، به نهادهای مربوطه هدایت می‌دهد تا در سال آینده اقدامات لازم را روی‌دست گیرند.

دکتور عبدالله عبدالله به آنان وعده داد که در مورد خدمات صحی، بازسازی و تقویت پروژه‌های توسعه‌یی این ولسوالی توجه خاص نهادهای مسوول را مبذول می‌دارد.

ولسوالی خواجه غار یکی از مناطق ناامن کشور به شمار میرود که در شماری از نقاط آن مخالفان مسلح فعالیت دارند.

حکومت ولسوالی خواجه غار را بازسازی میکند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد