خشونت-در-افغانستان-به-قوت-خود-باقی-است

معاون سرمنشی سازمان ملل متحد می گوید؛ رویداد های ضد بشری در گوشه گوشه افغانستان نشان می دهد که هنوز پدیده ای خشونت در این کشور به قوت خود باقی است.

به گزارش افغان نیوز: ولادیمیر ایوانویچ ورونکوف، معاون سرمنشی سازمان ملل متحد، امروز چهار شنبه(24، اسد) در مراسم گرامی داشت از قربانیان تروریزم گفت: به اساس تحقیقات و گزارشات حقوق بشر، ۵۱۲۲ فرد ملکی قربانی و ۳۴۳۰ نفر مجروح شده اند؛ بنابراین خشونت در افغانستان هنوز به قوت خویش ادامه دارد.

وی افزود؛ تروریزم یکی از مشکلات عمده جهان امروز می باشد که مناطق گسترده ای را بی ثبات نموده است. اما امیدوار هستیم این روز یک فرصت برای کاهش تروریزم باشد و برای قربانیان باید کمک های دراز مدت از قبیل تعلیم و تربیه، صحت و مواد خوراکه صورت بگیرد تا حسابدهی دقیق و عدالت تامین شود.

ورونکوف تصریح کرد که ملل متحد، متعهد است که قربانیان تروریزم را حمایت نماید و ما یک ویب سایت برای خانوادهای قربانیان ایجاد نموده ایم تا حمایت و یک کمک برای اینها باشد و همچنان برنامه های درست دیگر برای ارتقای ظرفیت این قربانیان نیز روی دست گرفته شده است. زیرا تروریزم یک تهدید بین المللی می باشد  که هیچ مرزی را نمی شناسد.

خشونت در افغانستان به قوت خود باقی است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد