در-ادارات-محلی-اصلاحات-به-وجود-می-آید

اصلاحات همه جانبه در ادارات محلی به وجود خواهد آمد رئیس جمهور غنی در دیدار با بزرگان قریۀ خیرآباد ولسوالی دولت‌آباد ولایت فاریاب گفته است که همچنان اصلاحات همه جانبه در ادارات محلی به وجود خواهد آمد تا از تکرار رویدادها جلوگیری بعمل آید.

  به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رئیس جمهوری افغانستان شام دیروز با شماری از بزرگان قریۀ خیرآباد ولسوالی دولت‌آباد ولایت فاریاب دیدار کرد.

در این دیدار که در ارگ انجام شد، آنان در رابطه به مشکلات امنیتی و سایر مشکلات محلی شان و همچنان بد رفتاری افراد مسلح غیر مسئول، صحبت کردند.

بزرگان مذکور ضمن اینکه خواستار تامین امنیت شدند، به رسیدگی و مجازات عاملین رویدادهای اخیر در قریه خیرآباد، تاکید نمودند.

رئیس جمهور غنی گفت که قانون اساسی افغانستان بر حقوق تمام شهروندان کشور تاکید دارد.

وی افزود که افغانستان خانۀ امن برای تمام شهروندان کشور است و من بحیث سرقوماندان اعلی قوای مسلح با افراد و گروه های که سبب آزار و اذیت مردم می شوند، برخورد قاطع خواهم کرد.

رئیس جمهور افزود که حکومت موضوع متذکره را تعقیب می کند و در مطابقت به قوانین نافذۀ کشور، علیه آنانی که سبب آزار و اذیت مردم شده اند، اقدام جدی و قانونی می شود.

رئیس جمهور غنی گفت که همچنان اصلاحات همه جانبه در ادارات محلی به وجود خواهد آمد تا از تکرار همچون رویدادها جلوگیری بعمل آید.

در ادارات محلی اصلاحات به وجود می آید

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد