در-جریان-یک-ماه-تن-به-اتهام-قاچاق-مواد-مخدر-بازداشت-شدند

مرکز عدلی قضایی مبارزه با جرایم مسکرات و مواد مخدر اعلام کرده که در جریان ماه عقرب سال جاری ۵۶ قضیه به مظنونیت ۵۵ تن به جرایم مسکرات و مواد مخدر از سراسر کشور بازداشت شدند.

به گزارش افغان خبر: مرکز عدلی و قضایی مبارزه با جرایم مسکرات و موادمخدر گفته که افراد بازداشت شده به مدیریت عمومی تدقیق بررسی و البرتوار پولیس مرکزعدلی و قضائی مبارزه علیه جرایم مسکرات و مواد مخدر سپرده شده است.

این مدیریت پس از بررسی های ابتدائی تمامی این افراد را جهت تعقیب عدلی به ریاست عمومی دادستانی اختصاصی مبارزه علیه جرایم مسکرات ومواد مخدر فرستاده است.

این افراد از ولایات (کابل، ننګرهار، بلخ، غزنی، وردک، پروان، هرات، کندز، هلمند، بغلان، نیمروز، فراه، سمنگان و پکتیا) بازداشت شده اند.

پولیس از نزد بازداشت شده ګان بطور مجموعی انواع مواد مخدر و مشروبات الکولی ذیل را بدست آورده است.

از نزد این افراد مقدار 556.29کیلوگرام هرویین، 18650کیلوگرام مورفین، 10125کیلوگرام تریاک، 3719کیلوگرام چرس، 25698.35کیلوگرام مواد کیمیاوی جامد، 9770لیتر مواد کیمیاوی مایع و 2516.75لیتر مشروبات الکولی به دست آمده است

از میان ۴۳ ولایت کشور طی ماه عقرب سال روان 17 ولایت دارای قضایای جرمی مسکرات و مواد مخدر بوده که از آن جمله

ولایات ننگرهار با داشتن17 قضیه،ولایت هرات با داشتن 17قضیه،ولایت بدخشان باداشتن ۵ قضیه در صدر فهرست والایات

دارای قضایا قرار گرفته است.

طی این مدت والیات لوگر، خوست، دایکندی، نورستان، پنجشیر، پکتیکا، کاپیسا، غور، بامیان، بادغیس، زابل، ارزگان، فاریاب، سرپل، جوزجان، کندهار و ولایت کنر فاقد قضایای جرمی مسکرات و مواد مخدر در مرکزعدلی و قضایی مبارزه علیه جرایم مسکرات و مواد مخدر ثبت گردیده است.

در جریان یک ماه 55تن به اتهام قاچاق مواد مخدر بازداشت شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد