در-خطبه-های-نماز-جمعه-در-مورد-بند-بخش-آباد-صحبت-کنید

بند بخش آباد ولایت فراه با تهدیدات امنیتی مواجه است و والی فراه در این زمینه به ملا امامان مساجد گفته که مکلف اند مکررا در خطبه های نمازجمعه پیرامون بندبخش آباد صحبت نمایند.

به گزارش افغان خبر: محمد آصف ننگ والی فراه امروز دوشنبه (8قوس) در جلسه نوبتی شورای اداری مقام ولایت ضمن بیان پیرامون وضعیت امنیتی، حکومتداری خوب و توسعه انکشافی اظهار نموده و همچنان تاکید بر جلب و جذب جوانان در صفوف نیروهای امنیتی گردید.

وی نیز از کار پروژه سرک باغپل، 8 میگاوات برق سولری و یک پروژه آب رسانی به ارزش 8 ملیون دالر امرِیکایی خبر میدهد؛ افزود که کار این پروژه ها در تدارکات قراردارند و در سال مالی جدید عملا آغاز خواهند گردید.

ریاست مهاجرین و مبارزه با ضد حوادث طبیعی مبنی بر کرایه گرفتن تعمیرات رهایشی  پیشنهاد گردید که از سوی اعضای مجلس تصویب و تایید شد.

همچنان از سوی معینیت شاروالی ها به تمامی ریاست های شاروالی های ولایات لایحه جرایم اسناف شهر نیز ارسال گردیده و طبق این لایحه اشخاصیکه مرتکب جرم و جرایم شهرداری میگردد مجازات خواهند شد.

در اخیر مجلس آمر اطاق های تجارت به نماینده گی از تجاران ملی فراه بمنظور خدمات خوب والی فراه با تفویض تقدیرنامه تقدیر و سپاسگزاری نمودند.

همچنان رهبری مقام ولایت به یک تعداد از روسای ادارات ملکی بمنظور همکاری و حمایت شان با نیروهای امنیتی که در این آواخر انجام داده اند با تفویض تقدیرنامه ها تقدیر کردند.

در خطبه های نماز جمعه در مورد بند بخش آباد صحبت کنید

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد