در-هفته-گذشته؛-هشت-قاچاقچی-مواد-مخدر-بازداشت-شدند

مرکز عدلی وقضایی مبارزه علیه جرایم مسکرات و مواد مخدر اعلام کرده که در جریان یک هفته گذشته هشت تن در پیوند به هفت قضیه قاچاق مواد مخدر بازداشت شده اند.

به گزارش افغان نیوز: در هفت روز گذشته، پولیس مبارزه علیه مواد مخدر و ارگان های امنیتی و کشفی کشور، هشت تن را در پیوند به ۷ قضیه قاچاق مواد مخدر بازداشت و به مرکز عدلی و قضائی مبارزه علیه جرایم مسکرات و مواد مخدر غرض تعقیب عدلی و قضائی فرستاده اند.

افراد یاد شده حین قاچاق مواد مخدر از ولایات: کابل،هرات و کندهار بازداشت شده اند.

از نزد بازداشت شده گان بطور مجموعی 19 کیلوگرام هیروئین،۳۴ کیلوگرام مورفین، 130 کیلوگرام تریاک، 15341 کیلوگرام مواد کیمیاوی جامد، 15000 کلدار پاکستانی،11 سیت تیلفون همراه و ۷ عراده وسایط نقلیه بدست آمده است.

این هشت تن با دوسیه های نسبتی شان اکنون در مرکزعدلی و قضایی مبارزه علیه جرایم مسکرات و مواد مخدر مورد تعقیب عدلی و قضایی قرار دارند.

قابل تذکراست که مرکزعدلی و قضائی مبارزه علیه جرایم مسکرات و مواد مخدر به اساس ماده های 17 و 18 قانون مبارزه علیه مسکرات و مواد مخدر صالحیت رسیدگی عدلی وقضائی قضایای که مقدار آن حد اقل ۲ کیلوگرام هیروئین، 10 کیلوگرام تریاک، 50 کیلوگرام چرس،50  کیلوگرام مواد کیمیاوی و 50 لیتر مشروبات الکولی یا مسکرات باشند از سراسر کشور دارا است.

در هفته گذشته؛ هشت قاچاقچی مواد مخدر بازداشت شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد