دست-آورد-یک-ساله‌ی-پولیس-مبارزه-با-مواد-مخدر-در-بدخشان-آتش-زده-شد

مسئولین امنیتی و مرکز عدلی و قضایی مبارزه علیه جرایم مسکرات و مواد مخدر مقدار هنگفت مواد مخدر را که با تلاش یک ساله‌ی نیروهای امنیتی در ولایت بدخشان کشف و ضبط شده بود؛ آتش زدند.

به گزارش افغان خبر: مرکز عدلی و قضایی مبارزه با جرایم مسکرات و مواد مخدر با نشر خبرنامه‌ی نوشته که معینیت مبارزه علیه مواد مخدر وزارت امور داخله در همکاری مرکزعدلی و قضایی مبارزه علیه جرایم مسکرات و مواد مخدر، پس از صدور حکم محاکم اختصاصی امروز دوشنبه (17عقرب) مقدار هنگفت از انواع مواد مخدر و مسکرات را در ولایت بدخشان آتش زدند.

بر اساس اعلامیه این عمل در حضورداشت مسوولین ادارات مختلف حکومتی، نماینده گان مردم در شورای ملی و رسانه های ملی و بین المللی انجام گردید.

مواد حریق شده شامل 121.510 کیلوگرام هروئین، 19.180 کیلوگرام مورفین، 976.600کیلوگرام تریاک، 68.729 کیلوگرام چرس، 20.30کیلوگرام محلول تریاک، 526کیلوگرام مواد کیمیاوی جامد، 19.40 لیتر تیزاب و 194لیتر ایتانول میباشد.

مسئولان معینیت مبارزه بامواد مخدروزارت امورداخله میگویند که این مقدار مواد مخدر و مسکرات طی عملیات های جداگانه از تاریخ ۲۲ عقرب سال 1393 الی آخر ماه قوس سال 1394خورشیدی از ساحات مختلف توسط مدیریت پولیس مبارزه علیه مواد مخدر قوماندانی امنیه ولایت بدخشان کشف وضبط شده بود.

به گفته مسوولین درپیوند مواد مخدر ومسکرات حریق شده بطور مجموعی ۵۵ قضیه به مظنونیت ۵۳ تن به شمول یک خانم دستگیر و در مرکزعدلی وقضایی مبارزه علیه جرایم مسکرات ومواد مخدر مورد تعقیب عدلی وقضائی قرار گرفته اند.

دست آورد یک ساله‌ی پولیس مبارزه با مواد مخدر در بدخشان آتش زده شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد