دست-فروشان-عامل-ایجاد-ازدحام-ترافیکی-در-شهر-کابل-هستند

شهرداری کابل دست فروشان را یکی از عوامل اصلی ایجاد ازدحام ترافیکی در جاده ها میداند و به همین دلیل برای مدیریت این امر اقدام نموده است.

به گزارش افغان نیوز: در روز های اخیر دست فروشان در نقاط مختلف شهر کابل از جاده ها کنار زده شده اند و بر بالای آب رو های جاده ها جایگزین شده اند.

در گذشته مناطقی چون، میرویس میدان ( کوته سنگی)، جاده شهید مزاری، منطقه فروشگاه در مرکز شهر کابل با ازدحام ترافیکی روبرو بود و دست فروشان به جاده ها عراده های شان را ایستاد میکردند.

آقای حبیب زی در خصوص جابجایی دست فروشان نیز گفت که تمامی دست فروشان در فاصله بین جاده و پیاده رو کنار آن جابجا شده و در دراز مدت برای دست فروشان مکان های مشخص و بازار تعیین می گردد که پروسه ثبت آنان در دیتابیس مربوطه نیز، به اتمام رسیده است.

وی همچنین گفت که طرح تنظیم ترافیک و جابجایی دست فروشان اطراف جاده شهید مزاری که نزدیک به پنجاه درصد آن تطبیق شده است، در هماهنگی با مردم، وکلای گذر و دست فروشان تطبیق می گردد که اکثریت مردم و دست فروشان از این طرح استقبال کرده و با تطبیق کامل این طرح، مشکل ازدحام ترافیک در جاده شهید مزاری، به کلی حل می گردد.

وی افزود که از این پیش دست فروشان به مغازه های کنار جاده کرایه می پرداختند که اکنون به طور رایگان و ساماندهی شده به کار خواهند پرداخت و تنها هزینه ای که فعلا می پردازند از بابت همسان سازی دکه های دست فروشی شان است که به زیبایی و تنظیم ترافیک کمک خواهد کرد.

 

 

دست فروشان عامل ایجاد ازدحام ترافیکی در شهر کابل هستند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد