دو-کارخانه-تولید-مواد-مخدر-تخریب-و-قاچاقبر-بازداشت-شدند

پولیس مبارزه علیه مواد مخدر ۱۵ تن را در پیوند به ۱۲ قضیه جرایم مسکرات و مواد مخدر از ولایات مختلف بازداشت و به مرکزعدلی و قضائی مبارزه علیه جرایم مسکرات و مواد مخدر ارسال نموده اند.

به گزارش افغان خبر: مرکز عدلی و قضایی مبارزه با جرایم مسکرات و مواد مخدر با نشر خبرنامه‌ی نوشته که مدیریت تدقیق بررسی و لابرتوار پولیس این مرکز پس از بررسی های ابتدایی، تمامی آنها را جهت تحقیق به ریاست عمومی دادستانی اختصاصی مبارزه علیه جرایم مسکرات و مواد مخدر فرستاده است.

پولیس این افراد را از ولایات:ننگرهار،کندهار،پکتیا، کندز و کابل بازداشت نموده است.

از نزد بازداشت شده گان بطورمجموعی 5240 کیلوگرام مورفین،بیش از 668 کیلوگرام تریاک،4477 کیلوگرام چرس، 300لیتر تیزاب، 1100 کیلوگرام مواد کیمیاوی جامد، بیش از 165 لیتر مشروبات الکولی،14سیت تیلفون همراه و7 عراده موتر مختلف النوع بدست آمده است.

قابل تذکر است که طی این مدت 2 باب کارخانه تولید مواد مخدر در ولایت ننگرهار نیز تخریب شده است.

ریاست عمومی دادستانی، شماری از قضایا را پس از اتمام مرحله تحقیق عدلی غرض اصدار حکم به محاکم فرستاده و تعدادی دیگر آنها را تحت کار دارند.

شایان ذکر است که مرکزعدلی و قضائی مبارزه علیه جرایم مسکرات و مواد مخدر به اساس ماده های 17 و 18 قانون مبارزه علیه مسکرات و مواد مخدر صالحیت رسیدگی عدلی وقضائی قضایای که مقدار آن حد اقل 2 کیلوگرام هیروئین، 10 کیلوگرام تریاک، 50 کیلوگرام چرس،50 کیلوگرام مواد کیمیاوی و 50 لیتر مشروبات الکولی یا مسکرات باشند از سراسر کشور را دارا است.

دو کارخانه تولید مواد مخدر تخریب و 51 قاچاقبر بازداشت شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد